Emocije i književni sadržaji u nastavi Hrvatskog jezika (CROSBI ID 731613)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šušić, Mirela
hrvatski
Emocije i književni sadržaji u nastavi Hrvatskog jezika
Funkcija književnih sadržaja u nastavi Hrvatskog jezika ima višeznačnu ulogu kako u izgrađivanju učeničke, a kasnije čitalačke književne osobnosti, tako i u bogaćenju spoznajnog, estetskog, moralnog i svjetonazorskog bića učenika. Recepcija odnosno uspješnost književne komunikacije između učenika i književnih sadržaja u nastavi Hrvatskog jezika, uvjetovana je odnosom emocija, motivacije i interpretacije. Emocije u književno-metodičkom kontekstu uvjetuju odabir književnih sadržaja, zastupljenost i vrste motivacija, načine interpretacije te konačnu recepciju. Odnos emocija, motivacije, interpretacije i recepcije u nastavi književnosti utječe i na razvoj emocionalne inteligencije kod učenika koji postaju trajni recipijenti.
emocije, motivacija, interpretacija, recepcija, nastava književnosti, književni sadržaji
nije evidentirano
engleski
Emotions and literary content in the teaching of the Croatian language
nije evidentirano
emotions, motivation, interpretation, reception, teaching of literature, literary contents
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-3.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ćavar, Ana ; Plejić Poe, Lahorka
Zagreb:
Podaci o skupu
Znanstveni skup Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta
predavanje
01.02.2022-01.02.2022
Zagreb, Hrvatska