Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emocije i književni sadržaji u nastavi Hrvatskog jezika (CROSBI ID 731613)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Šušić, Mirela Emocije i književni sadržaji u nastavi Hrvatskog jezika / Ćavar, Ana ; Plejić Poe, Lahorka (ur.). Zagreb, 2022. str. 1-3

Podaci o odgovornosti

Šušić, Mirela

hrvatski

Emocije i književni sadržaji u nastavi Hrvatskog jezika

Funkcija književnih sadržaja u nastavi Hrvatskog jezika ima višeznačnu ulogu kako u izgrađivanju učeničke, a kasnije čitalačke književne osobnosti, tako i u bogaćenju spoznajnog, estetskog, moralnog i svjetonazorskog bića učenika. Recepcija odnosno uspješnost književne komunikacije između učenika i književnih sadržaja u nastavi Hrvatskog jezika, uvjetovana je odnosom emocija, motivacije i interpretacije. Emocije u književno-metodičkom kontekstu uvjetuju odabir književnih sadržaja, zastupljenost i vrste motivacija, načine interpretacije te konačnu recepciju. Odnos emocija, motivacije, interpretacije i recepcije u nastavi književnosti utječe i na razvoj emocionalne inteligencije kod učenika koji postaju trajni recipijenti.

emocije, motivacija, interpretacija, recepcija, nastava književnosti, književni sadržaji

nije evidentirano

engleski

Emotions and literary content in the teaching of the Croatian language

nije evidentirano

emotions, motivation, interpretation, reception, teaching of literature, literary contents

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-3.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ćavar, Ana ; Plejić Poe, Lahorka

Zagreb:

Podaci o skupu

Znanstveni skup Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta

predavanje

01.02.2022-01.02.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija, Književnost, Obrazovne znanosti