Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Semiotičke manifestacije postmodernizma u hrvatskim medijima (CROSBI ID 457644)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šarić, Ana Semiotičke manifestacije postmodernizma u hrvatskim medijima / Sušac, Vlado (mentor); Zadar, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, . 2018

Podaci o odgovornosti

Šarić, Ana

Sušac, Vlado

hrvatski

Semiotičke manifestacije postmodernizma u hrvatskim medijima

Tema ovog rada jesu semiotičke manifestacije postmodernizma u hrvatskim medijima. U radu su se proučavali elementi postmodernizma koji su vidljivi u hrvatskim masovnim medijima. U prvom dijelu rada promatrao se teorijski aspekt postmodernizma. Naime za bolje razumijevanje i mogućnost prepoznavanja potrebno je objasniti početak pojave postmodernizma. U radu se navode i prepoznatljivi alati postmodernizma koji se kasnije u analizi prepoznaju. Kako je analiza vršena na korpusu hrvatskih masovnih medijima, u radu se donosi kratka povijest pojave medija u Hrvatskoj. U ovom radu analizirana je popularna internetska kultura, popularni memeovi, analiziraju se satirične Facebook stranice kao što su „Di su pare?“ i „Ćaća se vrača“, emisije RTL Direkt Zorana Šprajca i Prime Time News Bara. U radu se donose još neki primjeri postmodernističkih elemenata koji su prepoznati u hrvatskom medijskom prostoru, ali i na svjetskoj sceni.

semiotika ; hrvatski mediji ; postmodernizam

nije evidentirano

engleski

Semiotic manifestation of postmodernism in Croatian media

nije evidentirano

semiotics ; Croatian media ; postmodernism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

30.11.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

Filologija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice