Semiotičke manifestacije postmodernizma u hrvatskim medijima (CROSBI ID 457644)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šarić, Ana
Sušac, Vlado
hrvatski
Semiotičke manifestacije postmodernizma u hrvatskim medijima
Tema ovog rada jesu semiotičke manifestacije postmodernizma u hrvatskim medijima. U radu su se proučavali elementi postmodernizma koji su vidljivi u hrvatskim masovnim medijima. U prvom dijelu rada promatrao se teorijski aspekt postmodernizma. Naime za bolje razumijevanje i mogućnost prepoznavanja potrebno je objasniti početak pojave postmodernizma. U radu se navode i prepoznatljivi alati postmodernizma koji se kasnije u analizi prepoznaju. Kako je analiza vršena na korpusu hrvatskih masovnih medijima, u radu se donosi kratka povijest pojave medija u Hrvatskoj. U ovom radu analizirana je popularna internetska kultura, popularni memeovi, analiziraju se satirične Facebook stranice kao što su „Di su pare?“ i „Ćaća se vrača“, emisije RTL Direkt Zorana Šprajca i Prime Time News Bara. U radu se donose još neki primjeri postmodernističkih elemenata koji su prepoznati u hrvatskom medijskom prostoru, ali i na svjetskoj sceni.
semiotika ; hrvatski mediji ; postmodernizam
nije evidentirano
engleski
Semiotic manifestation of postmodernism in Croatian media
nije evidentirano
semiotics ; Croatian media ; postmodernism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
79
30.11.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Zadar