Utjecaj upotrebe internetskoga poslovanja na turizam Zadarske županije (CROSBI ID 457626)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mraz Mišurac, Lara-Kira Athys
Zekanović-Korona, Ljiljana
hrvatski
Utjecaj upotrebe internetskoga poslovanja na turizam Zadarske županije
Turizam i digitalizacija dvije su pojave od izuzetno velikoga utjecaja na globalno društvo. Ovaj rad daje pregled relevantne stručne literature kako bi se izradili teorijski okviri o pojmovima turizma i internetskoga poslovanja: turizmu kao jednoj od najunosnijih djelatnosti i generatoru razvoja gospodarstva te upotrebi interneta kao jednom od ključnih elemenata u poslovnome procesu. Povezanost i uključenost internetskoga poslovanja u turizmu najviše se očituje u ostvarenoj digitalizaciji marketinga i komunikacije u turističkoj djelatnosti. Poslovni subjekti na tržištu turizma sve više važnosti pridaju razvijanju prezentacijskoga modela svojih turističkih proizvoda upravo na internetu. Iz tih razloga sve veću upotrebu i popularnost, kako među ponuđačima tako i među potraživačima turističkih proizvoda, imaju turistički serveri poput Bookinga i Airbnba. U ovome radu uspoređeni su navedeni turistički serveri te analizirani i ostali načini oglašavanja u svrhu turizma putem interneta. Osim toga, provedeno je anketno istraživanje koje analizira primjenu internetskoga poslovanja u turizmu Zadarske županije.
turizam, internet, poslovanje, marketing, turistički serveri
nije evidentirano
engleski
The impact of using the Internet business on the tourism in Zadar County
nije evidentirano
tourism, internet, bussines, marketing, travel servis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
03.01.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zadru
Zadar