"Business Insights" (CROSBI ID 22912)
Urednička knjiga | zbornik sažetaka s konferencije | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mošnja-Škare, Lorena
hrvatski
"Business Insights"
Zbornik obrađuje aktualne teme iz poslovne prakse. Analizira poslovne procese i različite izazove koji se u praksi javljaju u području marketinga, turizma, računovodstva, upravljanja kvalitetom i EU projektima, ukazuje na značaj stranih jezika u uspješnoj poslovnoj komunikaciji te prikazuje kako se nositi s emocijama (pozitivnim ili negativnim) koje neminovno utječu na procese rada. Na pristupačan i lako usvojiv način u Zborniku proširenih sažetaka obrađuje se raznolika tematika iz područja marketinga, turizma, računovodstva, poslovnih jezika, kvalitete poslovanja, poslovne emocionalne inteligencije i apsorpcije EU fondova. Teme su oživotvorene kroz svakidašnja praktična iskustva izlagatelja (autora proširenih sažetaka) i sudionika okruglih stolova. Zbornik proširenih sažetaka sastoji se od predgovora, dva poglavlja te pogovora. Prvo poglavlje sastoji se od dvanaest proširenih sažetaka iz područja marketinga, turizma i poslovnih stranih jezika, čiji su autori stručnjaci iz prakse ili akademske zajednice koji su za potrebe stručne konferencije „FET – Business Insights“ održali izlaganja na tematskim sekcijama „Marketalks – Marketing nakon Covida“ ; „Izazovi poslovanja u turizmu u doba Covida“ te „Engleski i njemački kao jezici struke“, dok se drugo poglavlje sastoji od tri proširena sažetka čiji su autori moderatori okruglih stolova koji su se održali za potrebe konferencije „FET – Business Insights“ pod sljedećim nazivima: „Računovodstvena profesija (u) budućnosti“ ; „Je li kvaliteta besplatna?“ te „Emocije u poslu: spoj teorije i prakse“.
poslovna praksa, marketing, turizam, računovodstvo, poslovni jezici, kvaliteta, poslovna inteligencija, EU fondovi
Publikacija je financirana sredstvima projekta "Stručnom praksom do ranog razvoja karijere", OP Učinkoviti ljudski potencijali, Europski socijalni fond.
engleski
"Business Insights"
nije evidentirano
business insights, marketing, tourism, accounting, business languages, business quality, business intelligence, EU funds
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
2022.
978-953-8278-92-1
76
objavljeno