IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA (CROSBI ID 457511)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Orlović, Marija
Krajnović, Aleksandra
hrvatski
IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA
Predmet istraživanja ovog rada su najbitniji izazovi s kojima se susreće određena tvrtka pri proširenju svog poslovanja na globalno tržište. Objekt istraživanja sagledan je kroz aspekt globalizacije svjetskih ekonomija, razvoj marketinga i prilagodbu njegovih elemenata na novonastalu situaciju te etičke izazove koji iz svega proizlaze. Različitim metodama kao što su deskripcija, case study i kompilacija analizirana je dostupna literatura iz koje je proizašlo nekoliko vrijednih zaključaka, uz primjere, dan je opis ključnih pojmova te su stvorene smjernice za daljnje istraživanje zasad nedovoljno istraženih područja unutar tog okvira.
globalna tržišta, globalni marketing, elementi marketing miksa, etika, globalne marketinške strategije
nije evidentirano
engleski
CHALLENGES OF GLOBAL MARKETING
nije evidentirano
global markets, global marketing, elements of the marketing mix, ethics, global marketing strategies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
18.07.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za ekonomiju
Zadar