Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA (CROSBI ID 457511)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Orlović, Marija IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA / Krajnović, Aleksandra (mentor); Zadar, Odjel za ekonomiju, . 2012

Podaci o odgovornosti

Orlović, Marija

Krajnović, Aleksandra

hrvatski

IZAZOVI GLOBALNOG MARKETINGA

Predmet istraživanja ovog rada su najbitniji izazovi s kojima se susreće određena tvrtka pri proširenju svog poslovanja na globalno tržište. Objekt istraživanja sagledan je kroz aspekt globalizacije svjetskih ekonomija, razvoj marketinga i prilagodbu njegovih elemenata na novonastalu situaciju te etičke izazove koji iz svega proizlaze. Različitim metodama kao što su deskripcija, case study i kompilacija analizirana je dostupna literatura iz koje je proizašlo nekoliko vrijednih zaključaka, uz primjere, dan je opis ključnih pojmova te su stvorene smjernice za daljnje istraživanje zasad nedovoljno istraženih područja unutar tog okvira.

globalna tržišta, globalni marketing, elementi marketing miksa, etika, globalne marketinške strategije

nije evidentirano

engleski

CHALLENGES OF GLOBAL MARKETING

nije evidentirano

global markets, global marketing, elements of the marketing mix, ethics, global marketing strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

18.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za ekonomiju

Zadar

Povezanost rada

Ekonomija