Strategije ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima (CROSBI ID 457422)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Stojanov, Andrea
Lazibat, Tonći ; Krajnović, Aleksandra
hrvatski
Strategije ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima
Ovaj rad bavi se istraživanjem strategija ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima. Radom se nastoji predočiti teoretski okvir koji menadžeri trebaju znati kako razumjeli strateške aspekte ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima radi ostvarivanja konkurentske prednosti. Nadalje, u radu se prikazuje moguće strateške opcije koje menadžeri imaju na raspolaganju za ulazak na inozemna tržišta. Cilj istraživanja jest povećati spoznaju o strategije ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima, kao i njegova veza s mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti na tržištu. Svrha istraživanja jest ukazati na važnost strategija ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima.
strategije ulaska, inozemna tržišta, konkurentska prednost, izvoz, strateški savezi
nije evidentirano
engleski
Strategy options for entering and competing in foreign markets
nije evidentirano
entry strategies, foreign markets, competitive advantage, export, strategic alliances
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
29.05.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za ekonomiju
Zadar