Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima (CROSBI ID 457422)

Ocjenski rad | diplomski rad

Stojanov, Andrea Strategije ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima / Lazibat, Tonći ; Krajnović, Aleksandra (mentor); Zadar, Odjel za ekonomiju, . 2017

Podaci o odgovornosti

Stojanov, Andrea

Lazibat, Tonći ; Krajnović, Aleksandra

hrvatski

Strategije ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima

Ovaj rad bavi se istraživanjem strategija ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima. Radom se nastoji predočiti teoretski okvir koji menadžeri trebaju znati kako razumjeli strateške aspekte ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima radi ostvarivanja konkurentske prednosti. Nadalje, u radu se prikazuje moguće strateške opcije koje menadžeri imaju na raspolaganju za ulazak na inozemna tržišta. Cilj istraživanja jest povećati spoznaju o strategije ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima, kao i njegova veza s mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti na tržištu. Svrha istraživanja jest ukazati na važnost strategija ulaska i nadmetanja na inozemnim tržištima.

strategije ulaska, inozemna tržišta, konkurentska prednost, izvoz, strateški savezi

nije evidentirano

engleski

Strategy options for entering and competing in foreign markets

nije evidentirano

entry strategies, foreign markets, competitive advantage, export, strategic alliances

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

29.05.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za ekonomiju

Zadar

Povezanost rada

Ekonomija