Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti i perspektive tehnologije u nastavi glazbene kulture primarnog obrazovanja (CROSBI ID 457381)

Ocjenski rad | diplomski rad

Benazić, Deborah Mogućnosti i perspektive tehnologije u nastavi glazbene kulture primarnog obrazovanja / Gortan-Carlin, Ivana Paula (mentor); Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2020

Podaci o odgovornosti

Benazić, Deborah

Gortan-Carlin, Ivana Paula

hrvatski

Mogućnosti i perspektive tehnologije u nastavi glazbene kulture primarnog obrazovanja

Glazba je sastavni dio svakog pojedinca, a u proteklom stoljeću i informacijsko-komunikacijska tehnologija postala je neizbježna u izvođenju nastavnog procesa. Treba biti svjestan toga da su učenici u većini slučajeva, što se tehnologije tiče, daleko ispred učitelja i roditelja jer su se rodili u vrijeme kada je ona nezaobilazna. Zbog toga se treba koristiti i upotrebljavati što češće jer će im tada nastavni sadržaj biti lako pamtljiv. Glazbena kultura provodi se u razrednoj nastavi jedan školski sat tjedno, a provodi se prema uputama trima aktualnim planovima i programima: nastavnom planu i programu, nacionalnom okvirnom kurikulumu te kurikulumu za predmet glazbena kultura. U radu su opisana i uspoređena sva tri programa. Tema ovog diplomskog rada su Mogućnosti i perspektive tehnologije u nastavi glazbene kulture primarnog obrazovanja. U ovome radu istraživane su različite aplikacije, programi te alati koji se mogu koristiti u odgojno-obrazovnom procesu nastave glazbene kulture primarnog obrazovanja. Također je istraženo mogu li se sastavnice svih triju navedenih programa uz pomoć aplikacija, programa te alata uspješno ostvariti. Iz dobivenih rezultata može se zaključiti da se uz alate Hot Potatoes, Plickers, Kahoot!, Audacity, Audiotool, Wordwall, Scratch i Micro:bit može uspješno obraditi velik dio glazbenih sastavnica. Budući da je rad pisan u vrijeme pandemije koronavirusa, dok je nastava u potpunosti odvijana online, ovi su alati pokazatelj da se tehnologijom mogu obraditi nastavni sadržaji, iako je vladajući stav da nije moguće u potpunosti zamijeniti učitelja. Također, za potrebe ovog rada, osmišljena je aplikacija Prepoznaj instrument u kojoj je naglasak na prepoznavanju zvuka, ali i izgleda instrumenta

glazbena kultura, informacijsko-komunikacijska tehnologija, primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Possibilities and perspectives of technology in the teaching of musical culture in primary education

nije evidentirano

music culture, information and communications technology, primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68

26.06.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Znanost o umjetnosti