Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vodič za nastavnike mentore: stručna studentska praksa u školama (CROSBI ID 22879)

Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija

Geld, Renata ; Alviž, Josipa ; Nestić, Jasmina ; Kišiček, Sanja ; Landsman Vinković, Mirela ; Marić, Dea ; Kolak, Ante Vodič za nastavnike mentore: stručna studentska praksa u školama. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; FF Press, 2022. doi: 10.17234/9789533790428

Podaci o odgovornosti

Geld, Renata ; Alviž, Josipa ; Nestić, Jasmina ; Kišiček, Sanja ; Landsman Vinković, Mirela ; Marić, Dea ; Kolak, Ante

hrvatski

Vodič za nastavnike mentore: stručna studentska praksa u školama

Ovaj je vodič rezultat suradnje skupine stručnjaka s Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koji su na temelju svojega dugogodišnjega iskustva rada u obrazovanju budućih osnovnoškolskih i srednjoškolskih nastavnika prepoznali potrebu za njegovom izradom, s ciljem kontinuiranoga podizanja kvalitete studijskih programa koji uključuju nastavnu praksu. Vodič je nastao u sklopu projekta Učenje kroz rad i sustav upravljanja studentskim iskustvom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (2020. – 2023.) koji se financira iz Europskoga socijalnoga fonda. Namijenjen je svim mentorima nastavnicima, bez obzira na to koji nastavni predmet predaju. Cilj je vodiča afirmirati ulogu mentora koji rade sa studentima i koji su važna karika u obrazovanju nastavnikā. Naglasak je stavljen na opće vještine potrebne za mentoriranje, a ne na specifična znanja iz predmetnih metodika.

Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, obrazovanje nastavnika, nastavna praksa, mentoriranje

nije evidentirano

engleski

Guidebook for pre-service teacher mentors: teaching practice at schools

nije evidentirano

Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, teacher training, teaching practice, mentoring

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; FF Press

2022.

978-953-379-041-1

63

objavljeno

10.17234/9789533790428

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice