Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

New Building Blocks 2, a course for English language learning in primary schools, 2nd grade (CROSBI ID 749208)

Urednička knjiga | udžbenik | domaća recenzija

• Obrazovni materijal (osnovnoškolsko obrazovanje )

New Building Blocks 2, a course for English language learning in primary schools, 2nd grade / Blagaić Kišićek, Mihaela (ur.) Zagreb: Profil International, 2020

Podaci o odgovornosti

Čajo Anđel, Kristina ; Domljan, Daška ; Knezović, Ankica ; Singer, Danka

Blagaić Kišićek, Mihaela

engleski

New Building Blocks 2, a course for English language learning in primary schools, 2nd grade

New Building Blocks 2 je osuvremenjena inačica prethodnog izdanja udžbenika i konceptualno usklađen s odgojno-obrazovnim ishodima te međupredmetnim temama kurikuluma engleskog jezika. Uz djeci već poznate i omiljene likove, priče, dijaloge, pjesmice, interaktivne i kreativne zadatke te igre, na kraju svake nastavne cjeline djeca primjenjuju naučeno personaliziranim projektnim zadatkom (For My Portfolio), a mogu provjeriti što su naučili ponavljanjem vokabulara i struktura kroz umnu mapu (My Memo). New Building Blocks 2 dodatno je obogaćen slikovnim rječnikom (My Building Blocks 2 Picture Dictionary) i digitalnim sadržajima udžbenika dostupnim na https://hr.izzi.digital, koje djeca mogu koristiti i za samostalni rad kod kuće.

listen ; read ; speak ; write ; match ; circle ; point ; tell a story ; sing a song ; say a chant ; act out ; action time ; tick ; my portfolio ; my memo ; mind map ; tapescript ; picture dictionary

Udžbenik uključuje slikovne kartice,slikovni rječnik, postere, CD i digitalne sadržaje dostupne na platformi IZZI.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Profil International

2020.

978-953-35-9081-3

74

objavljeno

Povezanost rada

Filologija