Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Specifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod klijenata (CROSBI ID 319834)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Guzovski. Marina ; Birač, Sanja ; Smoljić, Mirko Specifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod klijenata // Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XII (2022), 2; 506-518. doi: 10.7251/EMC2202506G

Podaci o odgovornosti

Guzovski. Marina ; Birač, Sanja ; Smoljić, Mirko

hrvatski

Specifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod klijenata

Društvene mreže nude niz pogodnosti koje pridonose marketinškim aktivnostima banaka od informiranja, promocije, komunikacije i izgradnje odnosa, dobivanja povratnih informacija i reakcija, brzo dijeljenje informacija, interaktivnost i niz drugih pogodnosti koje digitalni kanali komunikacije omogućavaju. Svrha ovog rada je istražiti na koji način društvene mreže utječu na komunikaciju i promidžbu kod klijenata te na koji način olakšavaju marketinške aktivnosti banaka. Nakon teorijskog dijela u radu su predstavljeni rezultati empirijskog istraživanja provedenog putem anketnog upitnika koje za cilj ima prikazati i utvrditi kako klijenti gledaju na marketinške aktivnosti banaka putem društvenih mreža, koliko im je važna prisutnost njihove banke na društvenim mrežama te sudjeluju li u raznim anketama ili recenzijama proizvoda i usluga banke kako bi se unaprijedilo poslovanje banke te na taj način zadovoljilo njihove potrebe i želje. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju da društvene mreže poboljšavaju komunikaciju i promidžbu kod klijenata, olakšavaju marketinške aktivnosti te osiguravaju povratne informacije od strane klijenata. Zaključci temeljeni na provedenom istraživanju predstavljaju vrijednu spoznaju u ovom dijelu te samo istraživanje može biti podloga za daljnja istraživanja o utjecaju komunikacije i promidžbe putem društvenih mreža na stavove i preferencije klijenata.

društvene mreže ; bankarski marketing ; komunikacija ; promidžba ; stavovi klijenata

nije evidentirano

engleski

Specifics of banking marketing: the influence of social networks on communication and promotion among clients

nije evidentirano

social networks ; banking marketing ; communication ; publicity ; client attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XII (2)

2022.

506-518

objavljeno

2232-8823

2232-9633

10.7251/EMC2202506G

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice