Primjena marketinga u neprofitnom sektoru (CROSBI ID 457197)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Popović, Borna
Guzovski, Marina
hrvatski
Primjena marketinga u neprofitnom sektoru
Završni rad govori o pojmovnom definiranju neprofitnih organizacija, razvoju i glavnim karakteristikama uz njihovu svrhu te organizacijskim i upravljačkim osobitostima. Osim toga, istaknuta je važnost zakonskih i financijskih okvira djelovanja neprofitnih organizacija s ciljem davanja teorijske podloge za razumijevanje važnosti adekvatnog marketinga u sklopu rada neprofitnih organizacija, kao i izazova koji su stavljeni pred njihovu marketinšku politiku, a tiču se stjecanja sredstava, ostvarivanja uspješne komunikacije unutar javnog prostora, distribucije i promocije vlastitih uvjerenja, ideja i društvenog djelovanja.
upravljanje marketingom, planiranje, marketing miks, neprofitne organizacije
nije evidentirano
engleski
Application of marketing in the non-profit sector
nije evidentirano
marketing management, planning, marketing mix, non-profit organizations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
18.01.2023.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Zagreb