Percepcija ključnih dionika o problemima u razvoju pametnih turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 319459)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Grzunov, Jurica ; Zekanović-Korona, Ljiljana
hrvatski
Percepcija ključnih dionika o problemima u razvoju pametnih turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj
Ponajviše zahvaljujući svom povoljnom geografskom položaju i blagoj klimi, ali i bogatoj kulturnoj i prirodnoj baštini, Republika Hrvatska ima status atraktivne turističke destinacije. Unatoč tome, brojna istraživanja pokazuju da je hrvatski turizam u najvećoj mjeri „pogonjen“ isključivo suncem i morem, što pak rezultira visokom sezonalnošću i različitim problemima koji iz nje proizlaze. Rješavanje navedenih problema moguće je isključivo uz suradnju i kvalitetnu komunikaciju svih dionika u destinaciji te uz stručno i motivirano vodstvo koje prati turističke trendove i kontinuirano radi na održivom razvoju i unaprjeđenju Republike Hrvatske kao turističke destinacije. U tom kontekstu, kao potencijalni smjer razvoja hrvatskog turizma nameće se upravo pametni turizam, koji u prvi plan stavlja međusobnu suradnju svih dionika i pametno upravljanje destinacijom uz pomoć modernih tehnologija. U ovom su radu opisani rezultati istraživanja uz pomoć kojeg se nastojalo utvrditi koji su ključni dionici u sustavu aktivnosti razvoja i upravljanja turističkim destinacijama u Republici Hrvatskoj u kontekstu pametnog turizma, u kojoj mjeri oni surađuju sa ostalim dionicima te kako percipiraju probleme i tenzije koji su prisutni u navedenom sustavu aktivnosti.
dionici ; problemi ; sustav aktivnosti ; razvoj ; pametni turizam
nije evidentirano
engleski
Key Stakeholders' Perceptions of Problems in the Development of Smart Tourism Destinations in Croatia
nije evidentirano
stakeholders ; problems ; activity system ; development ; smart tourism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti