Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inozemna iskustva uvođenja pripravnika u učiteljsku profesiju (CROSBI ID 101685)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Cindrić, Mijo Inozemna iskustva uvođenja pripravnika u učiteljsku profesiju // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 3 (2002), 1; 77-88-x

Podaci o odgovornosti

Cindrić, Mijo

hrvatski

Inozemna iskustva uvođenja pripravnika u učiteljsku profesiju

U ovom su radu izneseni temeljni indikatori koji se odnose na uvođenje učitelja pripravnika u profesionalnu zbilju u nekim zemljama Europe, Azije i Amerike. Problematika pripravništva u svijetu je vrlo aktualna. Stajališta stručnih krugova pojedinih zemalja, kada se radi o ključnim parametrima pripravništva, vrlo su različita. Ipak, može se zaključiti da prevladava mišljenje da je proces uvođenja pripravnika u odgojno - obrazovni rad neophodan. Stažiranje traje od 6 mjeseci (Španjolska) do dvije godine (Njemačka, Francuska, Škotska, Portugal). Analize ukazuju da kvaliteta uvođenja u većini zemalja nije zadovoljavajuća. Pripravnici su većinom opterećeni redovitim radnim obvezama s jedne strane i programom stažiranja s druge strane. U rješavanje otvorenih stručno - profesionalnih pitanja pripravništva ili barem ublažavanje poteškoća glede položaja pripravnika uključuju se i vlade pojedinih zemalja (napr. Engleska, SAD, Njemačka).

teaching profession; introduction of trainees

nije evidentirano

engleski

Overview of global experience on the introduction of trainees into the teaching profession

nije evidentirano

učiteljska profesija; pripravništvo

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (1)

2002.

77-88-x

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija