Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagogical documentation as an important tool in the development of professional competencies of in-service teachers (CROSBI ID 730671)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Borovac, Tijana ; Zamečnik, Luja Pedagogical documentation as an important tool in the development of professional competencies of in-service teachers / Dubovicki, S. ; Huljev, A. (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 43-44

Podaci o odgovornosti

Borovac, Tijana ; Zamečnik, Luja

engleski

Pedagogical documentation as an important tool in the development of professional competencies of in-service teachers

U Republici Hrvatskoj pedagoška dokumentacija prepoznata je kao važan dio odgojno-obrazovnoga procesa ranoga i predškolskog odgoja te je kao takva integralni dio Nacionalnoga kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2015). Međutim, u praksi je odgojitelja još uvijek vidljivo kako postoji određeno nerazumijevanje njezine funkcije i značenja za profesionalni razvoj, vjerojatno kao posljedica tradicionalnoga promišljanja o pedagoškoj dokumentaciji. Pedagoška dokumentacija može imati višestruke namjene i oblike, a njezin doprinos mogao bi se ogledati upravo u razvoju profesionalnih kompetencija odgojitelja pripravnika potičući ih na analizu vlastitih intervencija u odgojno-obrazovnim aktivnostima, refleksiju i samorefleksiju, oblikovanje kurikuluma. U ovom radu prikazat će se rezultati istraživanja o iskustvima odgojitelja pripravnika i njihovom razumijevanju pedagoške dokumentacije kao i njezine praktične primjene, nakon položenoga stručnog ispita. Prikupljeni podatci ukazuju na smjer kojim bi se tijekom razdoblja pripravništva trebalo poticati razvoj pedagoške dokumentacije kao oruđa koji potiče na refleksiju i samorefleksiju odgojitelja pripravnika, ta na taj način kontinuirano potiče i budući razvoj profesionalnih kompetencija odgojitelja.

pedagogical documentation, in-service ECEC teachers, competencies, documenting

In the Republic of Croatia, pedagogical documentation is recognized as an important part of the educational process of early and preschool education,and as such is an integral part of the National Curriculum for Early and Preschool Education (2015). However, in the practice of ECEC educators it is still evident that there is a certain misunderstanding of its function and meaning for professional development, probably as a consequence of traditional thinking about pedagogical documentation. Pedagogical documentation can have multiple purposes and forms, and its contribution could be reflected in the development of professional competencies of inservice teachers to improve their own practice and better understanding of implicit pedagogy, encouraging them to analyze their own interventions in educational activities, reflection and self- reflection or shaping a curriculum. This paper will present the results of research on the experiences of inservice ECEC teachers and their understanding of pedagogical documentation as well as its practical application, after passing the professional exam. The collected data indicate the direction in which

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

43-44.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dubovicki, S. ; Huljev, A.

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8371-02-8

Podaci o skupu

International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education

predavanje

26.05.2022-27.05.2022

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija