Korištenje storyline vizualizacije u nastavnom predmetu povijesti (CROSBI ID 456739)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Grebenar, Sara
Pavlina, Krešimir
Pongrac Pavlina, Ana
hrvatski
Korištenje storyline vizualizacije u nastavnom predmetu povijesti
Tema diplomskog rada su mogućnosti primjene storyline vizualizacije u nastavi predmeta povijesti u osnovnoj školi. Storyline vizualizacija je tip vizualnog prikaza podataka u narativu, odnosno kretanje likova kroz radnju na način da se na y osi nalaze likovi važni za narativ, dok se na x osi prati tijek radnje (vremena). Linije likova udaljavaju se ili približavaju na prikazu ovisno o tome nalaze li se likovi u danom trenutku odvojeno ili zajedno. Ovakav prikaz podataka primarno je osmišljen za praćenje radnje filmova, no može se primijeniti i na književna djela (veza s gradivom književnosti u nastavi hrvatskog) te povijesne događaje (veza s gradivom povijesti i gradivom povijesti književnosti u nastavi hrvatskog jezika), zbog slične strukture. Glavna hipoteza rada: učenici koji koriste storyline vizualizaciju ostvaruju statistički značajnu razliku u stečenom znanju u odnosu na učenike koji ne koriste storyline vizualizaciju. Uz to, u radu se predlažu i načini za uvođenje storyline vizualizacije u nastavu i izrade storyline vizualizacije u nastavi, poglavito putem korištenja modernih tehnologija nastavi.
storyline vizualizacija, osnovna škola, povijest, provjera znanja, informacijsko-komunikacijska tehnologija
nije evidentirano
engleski
Using storyline visualisation in history
nije evidentirano
storyline visualisation, primary school, history, knowledge assessment, information and communication technology
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
14.02.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb