Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje storyline vizualizacije u nastavnom predmetu povijesti (CROSBI ID 456739)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grebenar, Sara Korištenje storyline vizualizacije u nastavnom predmetu povijesti / Pavlina, Krešimir (mentor); Pongrac Pavlina, Ana (neposredni voditelj). Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2022

Podaci o odgovornosti

Grebenar, Sara

Pavlina, Krešimir

Pongrac Pavlina, Ana

hrvatski

Korištenje storyline vizualizacije u nastavnom predmetu povijesti

Tema diplomskog rada su mogućnosti primjene storyline vizualizacije u nastavi predmeta povijesti u osnovnoj školi. Storyline vizualizacija je tip vizualnog prikaza podataka u narativu, odnosno kretanje likova kroz radnju na način da se na y osi nalaze likovi važni za narativ, dok se na x osi prati tijek radnje (vremena). Linije likova udaljavaju se ili približavaju na prikazu ovisno o tome nalaze li se likovi u danom trenutku odvojeno ili zajedno. Ovakav prikaz podataka primarno je osmišljen za praćenje radnje filmova, no može se primijeniti i na književna djela (veza s gradivom književnosti u nastavi hrvatskog) te povijesne događaje (veza s gradivom povijesti i gradivom povijesti književnosti u nastavi hrvatskog jezika), zbog slične strukture. Glavna hipoteza rada: učenici koji koriste storyline vizualizaciju ostvaruju statistički značajnu razliku u stečenom znanju u odnosu na učenike koji ne koriste storyline vizualizaciju. Uz to, u radu se predlažu i načini za uvođenje storyline vizualizacije u nastavu i izrade storyline vizualizacije u nastavi, poglavito putem korištenja modernih tehnologija nastavi.

storyline vizualizacija, osnovna škola, povijest, provjera znanja, informacijsko-komunikacijska tehnologija

nije evidentirano

engleski

Using storyline visualisation in history

nije evidentirano

storyline visualisation, primary school, history, knowledge assessment, information and communication technology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

14.02.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti