Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost socio-ekonomskih čimbenika i kvalitete studentske online nastave u uvjetima pandemije na Sveučilištu u Splitu (CROSBI ID 730622)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Relja, Renata ; Popović, Toni ; Mandušić, Ela Povezanost socio-ekonomskih čimbenika i kvalitete studentske online nastave u uvjetima pandemije na Sveučilištu u Splitu // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Strugar, Vladimir ; Feletar, Dragutin ; Drvodelić, Maja et al. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-19

Podaci o odgovornosti

Relja, Renata ; Popović, Toni ; Mandušić, Ela

hrvatski

Povezanost socio-ekonomskih čimbenika i kvalitete studentske online nastave u uvjetima pandemije na Sveučilištu u Splitu

Svrha i cilj provedenog istraživanja sadržani su u analizi odnosa socio-ekonomskih čimbenika i stavova 463 studenta Sveučilišta u Splitu. Istraživanje je provedeno tijekom lipnja, srpnja i kolovoza 2021. godine metodom online ankete na temelju upitnika od 26 otvorenih i zatvorenih pitanja. Pitanja unutar upitnika odnosila su se na socio-ekonomske značajke ispitanika i iskustava i stavove o online nastavi i njezinoj kvaliteti. Istraživačkim hipotezama pretpostavljeno je sljedeće: studenti provedbu online nastave ne ocjenjuju najvišim ocjenama ; online nastavu lošije ocjenjuju studenti s nižim prihodima koji dijele računalnu opremu s ukućanima i žive u većim kućanstvima ; studenti koji rade tijekom cijele godine povoljnije ocjenjuju kvalitetu online nastave ; studenti smatraju online nastavu manje kvalitetnom od klasičnog modela bez obzira na njihove socio-ekonomske razlike ; socio-ekonomske razlike studenta značajno utječu na razinu poteškoća s kojima se suočavaju prilikom provedbe online nastave. Prema rezultatima istraživanja, gotovo polovina ispitanika pozitivno ocjenjuje realizaciju online nastave u smislu napredovanja prilikom svladavanja znanja i vještina iako je klasični oblik nastave i dalje ocijenjen kvalitetnijim (93, 1 %). Uočeno je da socio- ekonomske razlike uvjetuju određene poteškoće prilikom procesa online nastave, a koje se reflektiraju na njezinu kvalitetu te da je online nastava prihvaćenija od strane zaposlenih studenata. Rezultati ovog istraživanja predstavljaju doprinos proučavanju online obrazovanog procesa u vrijeme pandemije s naglaskom na važnost okolnosti vezanih uz socio- ekonomske čimbenike i njihov utjecaj na kvalitetu nastave.

kvaliteta nastave ; obrazovni proces ; prednosti i nedostaci online nastave ; socio-ekonomske razlike

nije evidentirano

engleski

Relationship between students' socioeconomic status and their attitudes about online teaching at the University of Split during the COVID-19 pandemic

nije evidentirano

educational process ; advantages and disadvantages of online teaching ; socioeconomic differences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-19.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević

Strugar, Vladimir ; Feletar, Dragutin ; Drvodelić, Maja ; Jenko Miholić, Srna ; Jurkić Sviben, Tamara ; Oreški, Predrag ; Pavin Ivanec, Tea ; Prskalo, Ivan ; Tomić, Draženko ; Vignjević, Jelena ; Zergollern-Miletić, Lovorka

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti

978-953-380-002-8

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević"

predavanje

20.05.2022-21.05.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija