Školski forum: Redux / Istraživanja, seminari, projekti ak. god. 2021./2022. (CROSBI ID 22781)
Urednička knjiga | priručnik | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rister, Vanja ; Roth-Čerina, Mia
Mrđa, Ana ; Roth-Čerina, Mia
hrvatski
Školski forum: Redux / Istraživanja, seminari, projekti ak. god. 2021./2022.
Publikacija 'Školski forum: Redux' predstavlja rezultate rada na kolegiju Istraživanja, seminari, projekti u ak.god. 2021./2022. Kronično pitanje revizije mreže obrazovnih ustanova, kao i posljedice nedavnih potresa, iniciralo je istraživanje morfologije, mreže i potencijala svih segmenata infrastrukture društvenog standarda: vrtića, osnovnih i srednjih škola, fakulteta, sporta i uz njih vezanog javnog prostora. 'Školski forum: Redux' problematizirao je širi prostor Palače srednjih škola, postavljajući realizirane i nerealizirane projekte inicirane idejom cjelovitog Školskog foruma nastale u proteklih 130 godina na istu ravan, kao podlogu za dijalog sa suvremenosti. Poseban fokus ovog istraživanja bili su postojeći obrazovni prostori i njihove akutne potrebe, prije svega prostorni deficit 5. gimnazije. Ekstenzije i dopune izviru iz internih potreba suvremenijeg edukacijskog prostora, ali korijene artikulacije nalaze u integralnom sagledavanju cijelog obuhvata u kojem su superponirane sve razine obrazovanja i društvenog standarda grada – osnovna škola, gimnazija, sport, fakulteti. Projektiranje mogućih scenarija za Školski forum započelo je intenzivnom radionicom u 5. gimnaziji koja je povezala nastavnike i učenike škole sa studentima, mentorima i gostima predavačima u programiranju suvremenog obrazovnog prostora, učeći od impulsa nerealiziranih sklopova i čuvajući vrijednosti gradske oaze koja je dijelom rezultat izostanka njihovog ostvarenja.
Školski forum, 5. gimnazija, arhitektonsko projektiranje, studentska radionica
nije evidentirano
engleski
School Forum: Redux
nije evidentirano
School Forum, 5th gymnasium, architectural design, student workshop
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2022.
978-953-8042-72-0
100
objavljeno