Slušam, razumijem, govorim (CROSBI ID 75035)
Prilog u knjizi | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Aleksovski, Marinela
hrvatski
Slušam, razumijem, govorim
Slušanje je zahtjevna prijamna djelatnost koja predstavlja prvi korak u ovladavanju inim jezikom. U ovom će se radu razmotriti različite vrste i oblici govornih (auditivnih i audio-vizualnih) poruka koje su uključivane u nastavu hrvatskoga kao inoga u Croaticumu tijekom ljetnog semestra ak. god. 2020/2021. te stavovi neizvornih govornika tj. primatelja govornih poruka na razini B2 (prema Zeroju). Ispitivanje stavova se provodi na manjoj grupi ispitanika s vremenskim razmakom od mjesec dana. Prvi upitnik je proveden u nastavi uživo nakon pet tjedana nastave u trajanju od 75 školskih sati, a drugi u desetom tjednu nastave nakon 150 nastavnih sati. Treći upitnik je proveden tjedan dana prije završetka ljetnog semestra nakon 210 nastavnih sati. Pritom su se problematizirale razlike u provedbi zadataka te uvježbavanju vještine slušanja u učionici. Slušanje kao temelj uspješne komunikacije počiva na sluhu, a lektori / nastavnici bi svakako trebali imati sluha za poučavanje ove jezične djelatnosti, tj. morali bi osvijestiti na koje je sve načine moguće poboljšati vještinu slušanja u neizvornih govornika hrvatskoga jezika.
hrvatski kao ini jezik ; slušanje u učionici ; audio i audio-vizualni oblici
nije evidentirano
engleski
I listen, I understand, I speak
nije evidentirano
Croatian as a second language ; listening in the classroom ; audio and audio-visual forms
nije evidentirano
Podaci o prilogu
255-268.
objavljeno
Podaci o knjizi
Od ucha do ucha
Samardžić, Ana ; Radaković, Nino
Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM
2022.
978-83-232-4105-8
1429-7612