Uspjeh multinacionale kompanije Amazon tijekom pandemije Covid-19 (CROSBI ID 456543)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Štrmelj, Nikolina
Altaras Penda, Ivor
hrvatski
Uspjeh multinacionale kompanije Amazon tijekom pandemije Covid-19
Globalna kriza, izazvana pandemijom Covid – 19, neviđena je u modernom vremenu. Osim jakog utjecaja na ljude i promjene u svakidašnjem životu, velike posljedice osjetila je globalna ekonomija. S ciljem da se zaustavi širenje virusa, države su uvele različite restrikcije, od kojih su najvažnije bile socijalna distanca, zatvaranje škola, trgovina, društvenih zajednica itd., zatvaranje državnih granica, koje su se mogle prijeći samo u hitnim slučajevima. Te restrikcije imale su drugačiji učinak na različite sektore i industrije. U vrijeme kada su poslovanja propadala zbog nemogućnosti rada i pružanja usluga svojim klijentima, ljudi se još više počinju okretati internet svijetu. Zatvoreni u kućama, zbog lockdown mjera, koriste internet kao izvor zabave i informacija, ali i za internet trgovinu. Platforma, koja je bila najtraženija za pružanje takvih usluga zbog raznovrsnog sadržaja, bila je Amazon. Multinacionalna kompanija, iako je pretrpjela negativne efekte zdravstvene krize, imala je veliku prednost u ovom razdoblju zbog same prirode svog online baziranog poslovanja. Uz svoju veliku prednost, Amazon – u je preostalo održati napredak uz donošenje agresivnih i pravovremenih odluka i strategija.
Covid-19, Amazon, globalna kriza, internet poslovanje, strategije
nije evidentirano
engleski
The success of multinational company Amazon during Covid - 19 pandemic
nije evidentirano
Covid-19, Amazon, global crisis, electronic commerce, strategies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
11.01.2023.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb