Percepcija o položaju žena u poslovima odnosa s javnošću u Hrvatskoj s aspekta struke (CROSBI ID 456526)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Krešan, Maja
Ražnjević Zdrilić, Marijana
hrvatski
Percepcija o položaju žena u poslovima odnosa s javnošću u Hrvatskoj s aspekta struke
PR industrijom u posljednja dva desetljeća sve više dominiraju žene, kako u Sjedinjenim Američkim Državama, tako i u Europi. Taj je trend donio određene nuspojave koje su bile predmet akademskih istraživanja, ali taj trend nije ispravno proučavan kao kulturni fenomen. Unatoč tome što je polje odnosa s javnošću postalo pretežno žensko, vodeće pozicije i dalje imaju muškarci, čak i u razvijenim zemljama. Od osamdesetih godina prošlog stoljeća istraživači proučavaju kako su žene zanemarene u procesima odabira vodstva. Neka od tih istraživanja su obrađena u ovom diplomskom radu. Industrija odnosa s javnošću poznata je po promicanju plemenitih ciljeva, poput održivog razvoja i ekoloških vrijednosti, a ovaj bi popis zaista trebao uključivati i ravnopravnost spolova. Jedan zanimljiv element je način na koji su se promijenile priroda i opseg komunikacijskog posla. Sada djelatnik u odnosima s javnošću mora imati strateški i ekonomski um, mora se nositi s novim tehničkim kanalima društvenih medija i biti u pripravnosti 24 sata dnevno
odnosi s javnostima, feminizam, „stakleni strop“, žene u odnosima s javnošću
nije evidentirano
engleski
Perception of the position of women in public relations in Croatia from the professional aspects
nije evidentirano
public relations, feminism, "glass ceiling", women in public relations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
99
07.07.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zadru
Zadar