Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Investigating The Nexus Of Quality Dimensions In Institutional Evaluation Of Universities - Are Teaching And Research Related? (CROSBI ID 328162)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Petrušić, Irena ; Čeh Časni, Anita Investigating The Nexus Of Quality Dimensions In Institutional Evaluation Of Universities - Are Teaching And Research Related? // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 25 (2023), 3; 947-976. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v25i3.4797

Podaci o odgovornosti

Petrušić, Irena ; Čeh Časni, Anita

engleski

Investigating The Nexus Of Quality Dimensions In Institutional Evaluation Of Universities - Are Teaching And Research Related?

This paper aims to investigate the relationships among the nine institutional quality dimensions using perceptual measures in institutional quality evaluation in order to identify the effect of each quality dimension on the others in an institutional evaluation. Relationships of 9 quality dimensions in 78 institutional evaluations is explored quantitatively using Pearson correlation matrix. The results show that teaching quality dimensions are interrelated, as are the research dimensions, suggesting a clear separation of teaching and research characteristic of the institutions. However, the analysis points out that Full-time faculty adequacy is good predictor of perceived quality of teaching and research. Findings of the study are contributing to the evaluation of the institutional teaching and research nexus as well as to discussion on the role of peer-review in external quality evaluation schemes.

full-time faculty adequacy ; quality assurance ; peer review ; higher education

nije evidentirano

hrvatski

NASTAVNE I ISTRAŽIVAČKE DJELATNOSTI SVEUČILIŠTA IZ PERSPEKTIVE VANJSKOGA VREDNOVANJA KVALITETE

Cilj je rada istražiti odnose između devet institucijskih dimenzija kvalitete kako bi se utvrdio međusobni utjecaj svake od njih. Pri tome se kvantitativno analiziraju korelacije 9 dimenzija kvalitete u 78 institucija uz upotrebu Pearsonove korelacijske matrice. Rezultati pokazuju da su dimenzije kvalitete poučavanja međusobno povezane, upravo kao i dimenzije istraživanja. Takvi rezultati sugeriraju jasno razdvajanje nastavnoga i istraživačkoga obilježja institucija u nacionalnom kontekstu. Međutim, analiza pokazuje i da je odgovarajući broj i kvalifikacije nastavnika i dobar prediktor kvalitete obje aktivnosti sveučilišta - nastave i istraživanja. Rezultati ovoga istraživanja doprinose boljem razumijevanju povezanosti institucijskih dimenzija kvalitete, posebice onih koje se odnose na kvalitetu nastave i istraživanja. Ujedno, istraživanje predstavlja i doprinos raspravi o ulozi istorazinske procjene u postupcima vanjskoga vrednovanja kvalitete. Ključne riječi: istorazinska procjena; istraživanje; nastava; nastavnici; osiguravanje kvalitete; visoko obrazovanje

istorazinska procjena; istraživanje; nastava; nastavnici; osiguravanje kvalitete; visoko obrazovanje

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25 (3)

2023.

947-976

objavljeno

1848-5189

1848-5197

https://doi.org/10.15516/cje.v25i3.4797

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice
Indeksiranost