Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

INFRARED NA AMBALAŽI: ELEMENT ZAŠTITE ILI PROMOCIJE PROIZVODA (CROSBI ID 730222)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jurečić, Denis ; Bratić, Diana ; Pasanec Preprotić, Suzana ; Marošević Dolovski, Ana ; Hajdek, Krunoslav INFRARED NA AMBALAŽI: ELEMENT ZAŠTITE ILI PROMOCIJE PROIZVODA // Zbornik sažetaka Printing & Design 2021 / Žiljak Gršić, Jana (ur.). Zagreb: FotoSoft (FS), 2021. str. 1-1

Podaci o odgovornosti

Jurečić, Denis ; Bratić, Diana ; Pasanec Preprotić, Suzana ; Marošević Dolovski, Ana ; Hajdek, Krunoslav

hrvatski

INFRARED NA AMBALAŽI: ELEMENT ZAŠTITE ILI PROMOCIJE PROIZVODA

Informacijski sustav na ambalaži dinamična je pojava koja se u biti zasniva na dvjema suprotnim varijablama koje vode potrebi optimalizacije. To su zakonske norme koje proizvođač mora poštovati u smislu obveznih informacija, npr. onih o štetnosti pušenja, opasnosti od otrova, navođenju bar kôda i dr., za koje je predviđen veći dio površine na ambalaži, a na ostaloj je površini ambalaže potrebno uskladiti grafičke, zaštitne i dizajnerske elemente kako bi se ostvarilo jasno i prepoznatljivo rješenje zapakiranog proizvoda. Grafički opremiti ambalažu znači dati joj informatički, estetski i zaštitni kôd. Pogreške u informacijskom dijelu mogu imati kobne posljedice za korisnika ili cijelu okolinu. Preizražajna ili slaba komunikacijska svojstva ambalaže mogu isključiti proizvod iz tržišne linije istovrsnih proizvoda. Estetski dojam također ima svoj učinak. Nije logično da, primjerice, ambalaža kozmetičkih proizvoda bude neestetska a da ambalaža lijekova obiluje mnoštvom dopadljivih boja i različitih fontova. Nužno je da onaj tko dizajnira ambalažu učini poruku privlačnijom kako bi onaj kome je namijenjena obratio pažnju na nju. Grafički dizajner mora poruku učiniti čitljivom i razumljivom kako bi je primatelj mogao uočiti i primiti, mora je učiniti jasnom i razgovijetnom kako bi je kupci razumjeli i, na kraju, mora je tako oblikovati da ona na željeni način može djelovati na potencijalnog kupca. Zbog toga se predlaže sustavno uvođenje i upotreba novih inovativnih rješenja poput infraredizajna koji još nisu masovni u tehnologiji ambalaže, a koji imaju dvostruku vrijednost zaštite i promocije upakiranog proizvoda.

ambalaža ; zaštita ; promocija ; informacijski sustav ; infraredizajn

nije evidentirano

engleski

INFRARED ON PACKAGING: AN ELEMENT OF THE PROTECTION OR THE PROMOTION OF THE PRODUCT

nije evidentirano

packaging ; protection ; promotion ; information system ; Infraredesign

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka Printing & Design 2021

Žiljak Gršić, Jana

Zagreb: FotoSoft (FS)

2718-3777

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2021

predavanje

09.06.2021-10.06.2021

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti