Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost i inovativnost na radnom mjestu: perspektiva dizajna posla (CROSBI ID 22746)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Hernaus, Tomislav ; Marić, Matija Kreativnost i inovativnost na radnom mjestu: perspektiva dizajna posla. Zagreb: Naklada Slap, 2023

Podaci o odgovornosti

Hernaus, Tomislav ; Marić, Matija

hrvatski

Kreativnost i inovativnost na radnom mjestu: perspektiva dizajna posla

Biti originalan – kreativan i inovativan – na radnom mjestu može, ali i ne mora nužno biti poželjan oblik organizacijskog ponašanja u današnjem dinamičnom i izrazito konkurentnom poslovnom okruženju. Dok neke organizacije i njihovi vlasnici i/ili menadžeri nisu skloni promjenama, posebice ako inicijative i prijedlozi dolaze od zaposlenika, najuspješnijima na tržištu se ipak pokazuju inovativne organizacije koje sustavno potiču svoje menadžere i zaposlenike na inovativno radno ponašanje. Pritom više nije dovoljno imati specijaliziranu (centraliziranu) jedinicu za istraživanje i razvoj ili visokopozicioniranog menadžera (npr. člana uprave ili izvršnog direktora) za inovacije. Koliko god bio uspješan, kreativan pojedinac ili tim inovacijskih stručnjaka ne mogu nadmašiti kreativan potencijal svih članova organizacije. Upravo zaposlenici, svakodnevno obavljajući svoje formalne i neformalne radne zadatke, imaju najbolji uvid u prirodu posla i radne procese te najčešće i mogu predlagati kreativne ideje i realizirati ih. To, pak, znači da se dizajn posla, kao motivacijski alat za upravljanje ljudima, nameće kao menadžerska prilika i poslovna potreba 21. stoljeća kojom je moguće potaknuti kreativnost i inovativnost na radnom mjestu. Knjiga obrađuje složenu problematiku povezanosti dizajna posla i inovativnoga radnog ponašanja. Nakon što su autori prikupili empirijske podatke od zaposlenika i menadžera iz javnog i privatnog sektora, primijenili su raznolik metodološki instrumentarij kako bi razotkrili specifičnosti promatranog odnosa. Ovo djelo je namijenjeno različitim interesno- utjecajnim skupinama: znanstvenicima (radi stjecanja sustavnog uvida u dosadašnje znanstvene spoznaje u području i upoznavanja mogućnosti koje nudi triangulacija novih metoda obrade podataka), menadžerima (radi razumijevanja svoje ključne uloge i odgovornosti u inovacijskom procesu na razini posla), stručnjacima (radi upoznavanja s dizajnom posla kao nematerijalnom strategijom motiviranja i korisnim alatom za poticanje kreativnosti i inovativnosti), zaposlenicima (radi razumijevanja prirode vlastitog posla, ali i sve većih očekivanja za inovativnim radnim ponašanjem),

kreativnost, inovativnost, dizajn posla, metodologija

nije evidentirano

engleski

Workplace creativity and innovation: A work design perspective

nije evidentirano

creativity, innovation, work design, methodology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Naklada Slap

2023.

978-953-191-963-0

312

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija