Multidisciplinarni koncept: Tko smo mi? Koliko se poznajemo? (CROSBI ID 74948)
Prilog u knjizi | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Buljan Flander, Gordana ; Roje Đapić Mia
hrvatski
Multidisciplinarni koncept: Tko smo mi? Koliko se poznajemo?
Svi mi radimo s djecom, mladima i obiteljima, no dolazimo iz određene struke, imamo određeno temeljno znanje i ranije iskustvo. Također imamo neke teorijske i praktične okvire koji nam odgovaraju više od drugih – intuitivno, svjetonazorski ili nekako drugačije. Na svojim radnim mjestima neminovno koristimo sami sebe kao instrument rada, svoje znanje i emocije. Nemoguće je da su u pristupu klijentima oni u potpunosti neopterećeni našim vlastitim slabostima i snagama. Sve to su razlozi zbog kojih radimo u multidisciplinarnim timovima u kojima smo različiti, a opet na neki način slični. Brojna istraživanja djelovanja, ali i stručna praksa svakodnevno svjedoče da ne postoji jedna struka ili institucija koja adekvatno može odgovoriti na potrebe i prava djeteta koje iskazuje teškoće na planu mentalnog zdravlja. Multidisciplinarnost, interdisciplinarnost i intersektorska suradnja nužni su modeli koordiniranog i adekvatnog postupanja u zaštiti djece i mladih.
multidsiciplinarnost, intersektorska suradnja
nije evidentirano
engleski
Multidisciplinary concept: Who are we? How well do we know each other?
nije evidentirano
multidisciplinary, intersectoral collaboration
nije evidentirano
Podaci o prilogu
25-33.
objavljeno
Podaci o knjizi
Dječja duša treba da se sluša
Badurina, Mirela ; Jovanović, Zlatan
Sarajevo: BHIDAPA
2023.
978-9926-8300-4-5
Povezanost rada
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Psihologija