Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koncept održive mode generacije “Z“ (CROSBI ID 318533)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Markuz, Ana ; Plećaš, Mihovil ; Ban, Doroteja Koncept održive mode generacije “Z“ / THE GENERATION Z SUSTAINABLE FASHION CONCEPT // Acta economica et turistica, 8 (2022), 2; 169-193. doi: 10.46672/aet.8.2.2

Podaci o odgovornosti

Markuz, Ana ; Plećaš, Mihovil ; Ban, Doroteja

hrvatski

Koncept održive mode generacije “Z“

Preobrazba mode na održivu zahtjev je koji pred proizvođače, dizajnere i cijelu modnu industriju postavlja generacija Z, koja je odgojem oslobođena od svih tabu tema, snažno podupire različitosti te ozbiljno korača prema promjenama skrojenim po svojoj mjeri, pritišćući tako oblikovanje modne industrije prema principima održivog razvoja. Svijest o ograničenim resursima na Zemlji kod ove je generacije na visokoj razini i postoje dobre predispozicije da upravo ona bude ta koja će vrlo brzo, za razliku od generacije Y, dovesti modu na puno održiviju razinu, a kao što se to potvrđuje u radu, za to im neće nedostajati ni hrabrosti ni volje.

generacija Z ; održiva moda ; održivi razvoj ; preobrazba modne industrije

nije evidentirano

engleski

THE GENERATION Z SUSTAINABLE FASHION CONCEPT

Preobrazba mode na održivu zahtjev je koji pred proizvođače, dizajnere i cijelu modnu industriju postavlja generacija Z, koja je odgojem oslobođena od svih tabu tema, snažno podupire različitosti te ozbiljno korača prema promjenama skrojenim po svojoj mjeri, pritišćući tako oblikovanje modne industrije prema principima održivog razvoja. Svijest o ograničenim resursima na Zemlji kod ove je generacije na visokoj razini i postoje dobre predispozicije da upravo ona bude ta koja će vrlo brzo, za razliku od generacije Y, dovesti modu na puno održiviju razinu, a kao što se to potvrđuje u radu, za to im neće nedostajati ni hrabrosti ni volje.

Generation Z ; sustainable fashion ; sustainable development ; fashion industry transformation

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2)

2022.

169-193

objavljeno

1849-8469

1849-921X

10.46672/aet.8.2.2

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Tekstilna tehnologija

Poveznice