Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dobra praksa razvoja publike u Hrvatskoj i uspješnosti kulturnih manifestacija (CROSBI ID 318468)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Pauletta, Dan ; Lekić, Romana ; Dabo, Krešimir Dobra praksa razvoja publike u Hrvatskoj i uspješnosti kulturnih manifestacija // Studia Polensia, 11 (2022), 1; 75-116. doi: 10.32728/studpol/2022.11.01.04

Podaci o odgovornosti

Pauletta, Dan ; Lekić, Romana ; Dabo, Krešimir

hrvatski

Dobra praksa razvoja publike u Hrvatskoj i uspješnosti kulturnih manifestacija

Rad se bavi razvojem publike u kulturi, procesom koji je jedan od prioriteta održivosti kulturne politike u čitavoj Europi te obuhvaća teorijsku podlogu za ovo relativno novo područje menadžmenta u kulturi, kao i praktične primjere programa razvoja publike u Hrvatskoj. Istraživački se dio sastoji od tri metode ; istraživačkoga upitnika, strukturiranoga intervjua i prikaza studije slučaja kojima se nastoji testirati hipoteza rada kako su kulturne manifestacije, koje su razvile vlastitu strategiju razvoja publike, uspješnije u privlačenju posjetitelja i poticanju njihove aktivne participacije. U posljednjih se nekoliko godina sve više ustanova u kulturi i organizacija u Hrvatskoj i Europi bavi temom razvoja publike nastojeći korisnika kulturnoga sadržaja transformirati u sudionika. Razvoj publike se kao prioritet našao u mnogim strategijama u kulturi poput Strateškoga plana Ministarstva kulture RH (2019. – 2021.), Programa Kreativna Europa (2014. – 2020.), Istarske kulturne strategije (2014. – 2020.) i sličnima.

razvoj publike, organizacije u kulturi, strategije razvoja publike, programi razvoja publike

nije evidentirano

engleski

Good practice of audience development in Croatia and the success of cultural events

nije evidentirano

audience development, cultural organizations, audience development strategies, audience development programmes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2022.

75-116

objavljeno

1848-4905

2459-6256

10.32728/studpol/2022.11.01.04

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice