RAZLIKE U STRATEGIJAMA INTERNACIONALIZACIJE POSLOVANJA U INDUSTRIJI PROIZVODNJE PAMETNIH TELEFONA (CROSBI ID 456010)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Mikulandra, Luka
Merkaš, Zvonko
hrvatski
RAZLIKE U STRATEGIJAMA INTERNACIONALIZACIJE POSLOVANJA U INDUSTRIJI PROIZVODNJE PAMETNIH TELEFONA
Kako svijet postaje sve više povezan, razlicite kulture se sve više preklapaju i razmjenjuju svojstva jedne s drugima. Globalizacija je ljudima omogućila lakši nego ikad pristup novim iskustvima i sudjelovanje u različitim kulturama bez obzira na fizičku lokaciju. Ne samo da je moguće nabaviti hranu iz cijelog svijeta bez napuštanja doma, već su nam tehnologija i komunikacija omogućile da premostimo još veće jazove između udaljenih kultura. Te promjene značajno su se i odrazile na poslovni svijet, pogotovo na tvrtke koje posluju po čitavom svijetu. Međutim, nisu sva poduzeća uspjela pratiti promjene, niti im se pravovremeno prilagoditi kako bi zaštitla svoje poslovanje. Ovaj rad nastoji identificirati strategije koje tvrtke moraju primijeniti kako bi bile uspješne u inozemstvu iu zemlji. Kao studije slučaja koriste se Apple Inc. i Samsung Electronics. Cilj ovog završnog rada je detaljnije objasniti u kojim okolnostima poduzeća moraju promijeniti svoje strategije kako bi bila uspješna u inozemstvu i na domaćem teritoriju.
STRATEGIJA, INTERNACIONALIZACIJA POSLOVANJA,
nije evidentirano
engleski
DIFFERENCES IN BUSINESS INTERNATIONALIZATION STRATEGIES IN THE SMARTPHONE PRODUCTION INDUSTRY
nije evidentirano
STRATEGY, BUSINESS INTERNATIONALIZATION,
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
22.12.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Zagreb