Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

INTERNI I EKSTERNI EMPLOYER BRANDING U KONTEKSTU EMPLOYER BRANDING STRATEGIJE (CROSBI ID 455946)

Ocjenski rad | diplomski rad

Goldstein, Tesa INTERNI I EKSTERNI EMPLOYER BRANDING U KONTEKSTU EMPLOYER BRANDING STRATEGIJE / Perkov, Davor (mentor); Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2022

Podaci o odgovornosti

Goldstein, Tesa

Perkov, Davor

hrvatski

INTERNI I EKSTERNI EMPLOYER BRANDING U KONTEKSTU EMPLOYER BRANDING STRATEGIJE

U procesu zapošljavanja na kompetitivnom tržištu rada, u svrhu traženja optimalnog kandidata, organizacija bi svakom potencijalnom zaposleniku trebala predložiti privlačnu ponudu za zapošljavanjem. Ta ponuda bi trebala uključivati mjesečnu plaću te druge materijalne i nematerijalne benefite (financijske i nefinancijske). No, to nisu jedini faktori koje potencijalan zaposlenik razmatra kada donosi svoju odluku. U takvo razmatranje ulazi i brand poslodavca, za kojeg pojedinac odlučuje je li mu atraktivan ili nije. Brand poslodavca čine brojni elementi, a danas je takav skup elemenata poznat pod pojmom employer branding1 . Zbog globalizacije, odnosno digitalnog doba, gotovo cijeli svijet je postao jedno veliko tržište. Konkurencija među organizacijama veća je nego ikada, a time je i borba za talente postala sve kompleksnija i intenzivnija. Mnogi ključ vide upravo u razvoju employer brandinga, kojemu je cilj predstaviti jedinstvenu i poželjnu sliku organizacije potencijalnim kandidatima.

employer branding ; strategija ;

nije evidentirano

engleski

INTERNAL AND EXTERNAL EMPLOYER BRANDING IN CONTEXT EMPLOYER BRANDING STRATEGIES

nije evidentirano

employer branding ; strategy ;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29

20.10.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Libertas međunarodno sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija