INTERNI I EKSTERNI EMPLOYER BRANDING U KONTEKSTU EMPLOYER BRANDING STRATEGIJE (CROSBI ID 455946)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Goldstein, Tesa
Perkov, Davor
hrvatski
INTERNI I EKSTERNI EMPLOYER BRANDING U KONTEKSTU EMPLOYER BRANDING STRATEGIJE
U procesu zapošljavanja na kompetitivnom tržištu rada, u svrhu traženja optimalnog kandidata, organizacija bi svakom potencijalnom zaposleniku trebala predložiti privlačnu ponudu za zapošljavanjem. Ta ponuda bi trebala uključivati mjesečnu plaću te druge materijalne i nematerijalne benefite (financijske i nefinancijske). No, to nisu jedini faktori koje potencijalan zaposlenik razmatra kada donosi svoju odluku. U takvo razmatranje ulazi i brand poslodavca, za kojeg pojedinac odlučuje je li mu atraktivan ili nije. Brand poslodavca čine brojni elementi, a danas je takav skup elemenata poznat pod pojmom employer branding1 . Zbog globalizacije, odnosno digitalnog doba, gotovo cijeli svijet je postao jedno veliko tržište. Konkurencija među organizacijama veća je nego ikada, a time je i borba za talente postala sve kompleksnija i intenzivnija. Mnogi ključ vide upravo u razvoju employer brandinga, kojemu je cilj predstaviti jedinstvenu i poželjnu sliku organizacije potencijalnim kandidatima.
employer branding ; strategija ;
nije evidentirano
engleski
INTERNAL AND EXTERNAL EMPLOYER BRANDING IN CONTEXT EMPLOYER BRANDING STRATEGIES
nije evidentirano
employer branding ; strategy ;
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
20.10.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb