Utjecaj zelenog marketinga na poslovnu logistiku (CROSBI ID 455879)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Turuk, Kristina
Šlogar, Helena
hrvatski
Utjecaj zelenog marketinga na poslovnu logistiku
Suvremeni marketing je potaknuo razvoj zelenog marketinga. Tržište zelenog marketinga bilježi manji broj potrošača odnosno zelenih potrošača. Zbog toga je važno fokusirati se na potrošače. Potrošače treba poticati na kupnju zelenih proizvoda koji imaju višu cijenu u odnosu na obične proizvode čija obilježja nisu usmjerena na očuvanje okoliša. cilj rada je prikazati zeleni marketing kao aktivnost koja osvještava potrošače na društveno-odgovornije ponašanje za doprinos očuvanja planete. Također, zeleni marketing motivira poduzeća na prilagođavanje novim uvjetima kako bi bili drugačiji i bolji od konkurencije te ostvarili veći profit. Marketinški miks je osnova marketinga kojom se unapređuje marketinška strategija koju menadžment koristi za postizanje konkurentske prednosti i ostvarivanja profita. Zeleni marketinški miks se razlikuje od osnovnog po korištenju proizvoda i usluga koji su usmjereni na zaštitu i očuvanje okoliša.
zeleni marketing, poslovna logistika
nije evidentirano
engleski
The impact of green marketing on business logistics
nije evidentirano
green marketing, business logistics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
04.07.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Zagreb