Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj zelenog marketinga na poslovnu logistiku (CROSBI ID 455879)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Turuk, Kristina Utjecaj zelenog marketinga na poslovnu logistiku / Šlogar, Helena (mentor); Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Turuk, Kristina

Šlogar, Helena

hrvatski

Utjecaj zelenog marketinga na poslovnu logistiku

Suvremeni marketing je potaknuo razvoj zelenog marketinga. Tržište zelenog marketinga bilježi manji broj potrošača odnosno zelenih potrošača. Zbog toga je važno fokusirati se na potrošače. Potrošače treba poticati na kupnju zelenih proizvoda koji imaju višu cijenu u odnosu na obične proizvode čija obilježja nisu usmjerena na očuvanje okoliša. cilj rada je prikazati zeleni marketing kao aktivnost koja osvještava potrošače na društveno-odgovornije ponašanje za doprinos očuvanja planete. Također, zeleni marketing motivira poduzeća na prilagođavanje novim uvjetima kako bi bili drugačiji i bolji od konkurencije te ostvarili veći profit. Marketinški miks je osnova marketinga kojom se unapređuje marketinška strategija koju menadžment koristi za postizanje konkurentske prednosti i ostvarivanja profita. Zeleni marketinški miks se razlikuje od osnovnog po korištenju proizvoda i usluga koji su usmjereni na zaštitu i očuvanje okoliša.

zeleni marketing, poslovna logistika

nije evidentirano

engleski

The impact of green marketing on business logistics

nije evidentirano

green marketing, business logistics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

04.07.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija