Inovativnost proizvoda kao pretpostavka uspješnosti poduzeća (CROSBI ID 455878)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Karlić, Ivan
Šlogar, Helena
hrvatski
Inovativnost proizvoda kao pretpostavka uspješnosti poduzeća
Koncept poduzetništva je vrlo usko vezan uz koncept inovacije. Inovacija kao koncept predstavlja određenu novinu, u smislu razvoja i korištenja novih sustava, načina mjerenja, primjeni novih metoda, rješenja, procesa te postupaka. Cilj rada je ispitati stavove ispitanika o inovativnosti proizvoda i aspektima uspješnosti poduzeća. Inovativnost je temeljni element gospodarskog razvoja, pri čemu je potrebno kreirati inovativnu klimu. U radu se analiziraju primjeri poduzeća “Include”, “Grad Export d.o.o” I “Podravka d.d.” te kako inovativni proizvodi utječu na uspješnost poslovanja. Sukladno rezultatima istraživanja, može se zaključiti kako inovativnost proizvoda u velikoj mjeri doprinosi rastu kvalitete određenog poduzeća. Nadalje, poduzeća koja veću pažnju usmjeravaju na inovativnost svojih proizvoda imati dobar imidž u društvu.
poduzeće, inovacija, tržište, konkurentnost, inovacija proizvoda
nije evidentirano
engleski
PRODUCT INNOVATION AS A PRECONDITION FOR COMPANY SUCCESS
nije evidentirano
company, innovation, market, competitiveness, product innovation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
78
04.07.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb