Okvir za digitalnu kompetenciju korisnika u školi: učitelja/nastavnika i stručnih suradnika, ravnatelja i administrativnog osoblja (CROSBI ID 22704)
Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žuvić, Marta ; Brečko, Barbara ; Krelja Kurelović, Elena ; Galošević, Draženka ; Pintarić, Neven
hrvatski
Okvir za digitalnu kompetenciju korisnika u školi: učitelja/nastavnika i stručnih suradnika, ravnatelja i administrativnog osoblja
Primjena digitalnih tehnologija u odgojno-obrazovnim procesima i poslovnim procesima u školama dio je obrazovne politike Republike Hrvatske iskazane u Strategiji obrazovanja, znanosti i tehnologije. U svrhu podizanja razine digitalnih kompetencija i primjeni digitalnih tehnologija od strane CARNet-a pokrenut je projekt "e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće". Kroz ovaj priručnik dan je pregled digitalnih kompetencija i s njom povezanih pismenosti. Opisana je metodologija izrade Okvira za digitalnu kompetenciju. U svrhu razrade digitalnih kompetencija definirane su dimenzije, područja i razine složenosti. Za svaku od ciljnih skupina (učitelji/nastavnici i stručni suradnici, ravnatelji te administrativnbi djelatnici) definirane su potrebne digitalne kompetencije. Metodološki okvir sastoji od matrica koje pokrivaju opće digitalne kompetencije, kompetencije za primjenu digitalnih tehnologija u odgoju i obrazovanju te digitalne kompetencije za upravljanje školom. Svaka matrica je povezana uz kompetencije i iskaze digitalnih kompetencija. Okvir ima ukupno 36 digitalnih kompetencija i 291 iskaza.
digitalne kompetencije, škole, matrica digitalnih kompetencija,
nije evidentirano
engleski
Framework for digital competence of users in school: teachers and professional associates, principals and administrative staff
nije evidentirano
digital competence, school, matrix of digital competences
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet
2016.
978-953-500-153-9
129
objavljeno