Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značaj ispravnog definiranja ciljeva na primjeru projekta povećanja broja članova Hrvatskog autokluba putem marketinških aktivnosti (CROSBI ID 455850)

Ocjenski rad | diplomski rad

Butina, Damir Značaj ispravnog definiranja ciljeva na primjeru projekta povećanja broja članova Hrvatskog autokluba putem marketinških aktivnosti / Merkaš, Zvonko (mentor); Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Butina, Damir

Merkaš, Zvonko

hrvatski

Značaj ispravnog definiranja ciljeva na primjeru projekta povećanja broja članova Hrvatskog autokluba putem marketinških aktivnosti

Cilj projekta opisuje željeno stanje koje bi se trebalo dogoditi nakon što se provede projekt, odnosno nakon što je projekt završen. Ispravno definirani ciljevi projekta olakšavaju planiranje i provedbu projekta. Oni služe kao mjerilo uspjeha projekta i imaju motivirajući učinak na projektni tim, pomažu u jasnoj raspodjeli zadataka i strukturiranju cijelog procesa. Cilj ovog diplomskog rada je predstaviti značaj ispravnog definiranja ciljeva na primjeru projekta povećanja broja članova Hrvatskog autokluba putem marketinških aktivnosti. Hrvatski autoklub (u daljnjem tekstu HAK) je nacionalna, neprofitna i nestranačka udruga u koju su udruženi autoklubovi, te građani, vozači i vlasnici vozila na motorni pogon. Sustav članstva i na njega nadovezan sustav pružanja tehničke pomoći na cesti predstavljaju osnovne djelatnosti udruge. Ona je osnovana radi zadovoljavanja potreba za sigurnošću i mobilnošću članova te se sastoji od članova. Vrijednosti udruge utemeljene su na članovima. Osnovne vrijednosti HAK-a su uzajamnost, solidarnost i pomaganje. Rast i razvoj udruge ogleda se u brojnosti članstva i pruženih članskih usluga te stoga HAK kontinuirano radi na privlačenju i povećanju broja članova prvenstveno putem marketinških i promidžbenih aktivnosti. Kako bi se ispunio cilj ovog rada, u radu je predstavljena važnost ciljeva projekta kao i faze upravljanja projektom, HAK i njegova povijest i današnje poslovanje, te je kroz rezultate provedenog empirijskog istraživanja predstavljen značaj ispravnog definiranja ciljeva na primjeru projekata HAK-a.

cilj, projekt, marketinške aktivnosti, članovi, HAK

nije evidentirano

engleski

The significance of the correct definition of goals on the example of the project to increase the number of members of the Croatian Auto Club through marketing activities

nije evidentirano

goal, project, marketing activities, members, Croatian Auto Club

nije evidentirano

Podaci o izdanju

77

25.01.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija