Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The social-psychological aspect and support to students in music and visual arts field during online instruction (CROSBI ID 74866)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Blašković, Jelena ; Novaković, Svetlana ; Tomljenović, Zlata The social-psychological aspect and support to students in music and visual arts field during online instruction // Zbornik radova - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-12

Podaci o odgovornosti

Blašković, Jelena ; Novaković, Svetlana ; Tomljenović, Zlata

engleski

The social-psychological aspect and support to students in music and visual arts field during online instruction

Nastava za vrijeme pandemije Covid-19 odvijala se pretežno online. U takvom načinu rada, posebice na specifičnim umjetničkim područjima, poput glazbene i likovne umjetnosti, dodatna potpora nastavnika kao i tehnološki uvjeti studiranja od neizmjerne su važnosti. Istraživanje je provedeno na učiteljskim fakultetima u akademskoj godini 2020/2021. Sudjelovali su studenti redovnog i izvanrednog studija za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (N = 215). Cilj istraživanja bio je utvrditi zadovoljstvo studenata preddiplomskog sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja online nastavom na glazbenom i likovnom području, vrednovanju i ocjenjivanju postignuća te psihološkom podrškom profesora. Rezultati su pokazali kako 95, 8 % ispitanika procjenjuje svoje znanje iz poznavanje e- tehnologija vrlo dobrim (M = 3, 57 ; SD = 0, 61). Da je u online učenju važna povratna informacija nastavnika smatra 86, 6 % ispitanikaradi motivacije i poticanja na rad (M = 4, 50 ; SD = 0, 81). Većina ispitanika zadovoljna je realizacijom i vrednovanjem vježbi na glazbenom području (65, 6 %) i likovnom području (80, 9 %). Njih, 78, 1 % ispitanika općenito je zadovoljno komunikacijom s profesorima na umjetničkim predmetima. Postoje statistički značajne pozitivne korelacije između tehnoloških uvjeta studiranja i zadovoljstvom kvalitetom nastave te podrškom studentima. Studenti koji imaju iskustvo metodičkih vježbi smatraju kako nastava prilagođena uvjetima pandemije ne stvara pravu sliku budućeg rada s djecom.

art fields ; early and preschool education ; motivation ; online learning ; satisfaction

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-12.

objavljeno

Podaci o knjizi

Zbornik radova - Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević

Velički, Damir ; Dumančić, Mario

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti

2022.

978-953-380-002-8

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Informacijske i komunikacijske znanosti, Likovne umjetnosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice