Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Planiranje stvaralačkih zadataka u nastavi hrvatskoga jezika kao dio portreta kreativnog nastavnika (CROSBI ID 318236)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bjedov, Vesna Planiranje stvaralačkih zadataka u nastavi hrvatskoga jezika kao dio portreta kreativnog nastavnika // Acta Universitatis Wratislaviensis. Slavica Wratislaviensia, CLXXVI (2022), 4110; 139-155. doi: 10.19195/0137-1150.176.11

Podaci o odgovornosti

Bjedov, Vesna

hrvatski

Planiranje stvaralačkih zadataka u nastavi hrvatskoga jezika kao dio portreta kreativnog nastavnika

Kreativnosti kao vrijednosti te njezinom promoviranju kao ključnom indikatoru uspješnoga poučavanja i učenja, ali i osobnoga ispunjenja i napretka, zadnjih se godina posvećuje velika pozornost. Riječ je o kvaliteti utemeljenoj na nastavnikovom znanju i planiranju nastave te usmjerenoj ostvarivanju konkretnih ishoda učenja. Cilj je ovoga rada ponajprije razložiti portret kreativnoga nastavnika – njegove osobine, zatim kreativno poučavanje te školski kontekst, a potom istražiti planiraju li nastavnici hrvatskoga jezika stvaralačke jezične zadatke kojima se potiče izazov, osobnost, intrigantnost, fantazija, individualni izbor te izvorna misao. Istraživačku je građu činilo 30 pisanih priprava za nastavni sat hrvatskoga jezika prikupljenih putem e-pošte tijekom 2020. i 2021. godine. Rezultati su pokazali da nastavnici hrvatskoga jezika planiraju stvaralačke zadatke, ali nedovoljno. Također se pokazalo da je u analiziranim pisanim pripravama za nastavni sat hrvatskoga jezika najviše stvaralačkih zadataka kojima se potiče izvorna misao te da su u osmišljavanju tih zadataka nastavnici veliku pozornost posvetili učenikovom osobnom odgovoru, povezivanju novih znanja s prethodnima te promicanju suradnje i socijalne kompetencije.

osobine kreativnoga nastavnika, kreativno poučavanje, stvaralački zadatci u nastavi hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

Planning creative tasks in Croatian language teaching as part ofacreative teacher’s portrait

nije evidentirano

characteristics of a creative teacher, creative teaching, creative tasks in Croatian language teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

CLXXVI (4110)

2022.

139-155

objavljeno

0137-1150

10.19195/0137-1150.176.11

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Poveznice