Trajno usavršavanje učitelja: imperativ za osiguravanje budućnosti učiteljske profesije (CROSBI ID 491762)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Domović, Vlatka ; Godler, Zlata
hrvatski
Trajno usavršavanje učitelja: imperativ za osiguravanje budućnosti učiteljske profesije
Ovaj se rad bavi osnovnom problematikom trajnog usavršavanja učitelja. Polazna postavka je da se obrazovanje učitelja sastoji od dvaju jednako važnih i nezaobilaznih dijelova: početnog/inicijalnog obrazovanja (Pre-service Teacher Education) i trajnog/permanentnog usavršavanja (In-service Teacher Training, Teacher Professional Development. Objašnjeni su smisao, svrha, trendovi i tendencije razvoja trajnog usavršavanja učitelja. Na primjerima postojeće prakse, posebice u europskim zemljama, izvodi se zaključak o potrebi sveopće regulacije ovoga segmenta obrazovanja u Republici Hrvatskoj.
učitelji; sustav obrazovanja učitelja; početno obrazovanje učitelja; trajno usavršavanje učitelja; sustav trajnog usavršavanja učitelja u Republici Hrvatskoj
nije evidentirano
engleski
Permanent teacher education - imperative in securing the future of the teaching profession
nije evidentirano
teacher; teacher education system; pre-service teacher education; in-service teacher education; professional teacher development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
254-261-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva: zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske
Vrgoč, Hrvoje
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
Podaci o skupu
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
predavanje
08.05.2003-10.05.2003
Pula, Hrvatska