Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Iskustva iz prakse i kompetencije učitelja za nastavu na daljinu (online nastavu) s učenicima s teškoćama (CROSBI ID 729653)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kudek Mirošević, Jasna ; Radetić-Paić, Mirjana Iskustva iz prakse i kompetencije učitelja za nastavu na daljinu (online nastavu) s učenicima s teškoćama // 9. Konferencija „IKT u obrazovanju” Promena paradigme u obrazovanju i nauci / Ivanović, J. ; Juhász Kovács, C. ; Námesztovszki, Z.. (ur.). Subotica: Sveučilište u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica, 2022. str. 66-75

Podaci o odgovornosti

Kudek Mirošević, Jasna ; Radetić-Paić, Mirjana

hrvatski

Iskustva iz prakse i kompetencije učitelja za nastavu na daljinu (online nastavu) s učenicima s teškoćama

Obrazovanje na daljinu naglo je poraslo posljednjih nekoliko godina zbog pandemije COVID-19, čime je uloga učitelja neminovno promijenjena. Online nastava značajno se razlikuje od tradicionalnih nastavnih okruženja, što pretpostavlja nove kompetencije učitelja za planiranje nastave, strategije učenja i poučavanja kako bi se učenicima pružila fleksibilna okruženja za učenje koja bi zadovoljila njihove individualne sposobnosti i mogućnosti. Cilj rada je, sukladno iskustvima učitelja tijekom pandemije, istražiti njihove percepcije o kompetencijama koje posjeduju za provođenje online nastave s učenicima s teškoćama, kao i za suradnju s njihovim roditeljima. Na uzorku od 186 učitelja iz redovnih osnovnih škola u Republici Hrvatskoj, primijenjen je upitnik o iskustvima i kompetencijama za online nastavu u radu s učenicima s teškoćama i njihovim roditeljima. Rezultati pokazuju da je tijekom online nastave, kako učiteljima, tako i učenicima s teškoćama i njihovim roditeljima, učenje i poučavanje teže i zahtjevnije, što zahtijeva dodatnu podršku svima. Stoga je stručno usavršavanje učitelja značajno za pripremu i stjecanje specifičnih kompetencija za online učenje i poučavanje, posebice kada je u pitanju individualizirani pristup u radu s učenicima s teškoćama.

e-učenje, učenici s teškoćama, učitelji, suradnja s roditeljima, strategije podrške

nije evidentirano

engleski

Practical experiences and competences of teachers for distance teaching (online teaching) with students with disabilities

nije evidentirano

e-learning, students with disabilities, teachers, cooperation with parents, support strategies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

66-75.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ivanović, J. ; Juhász Kovács, C. ; Námesztovszki, Z..

Subotica: Sveučilište u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica

978-86-81960-17-2

Podaci o skupu

Konferencija Promena paradigme u obrazovanju i nauci

predavanje

03.11.2022-04.11.2022

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti