Glazbeni impresionizam: komparativna analiza odabranih muzikoloških pristupa (CROSBI ID 455630)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kota, Bruno
Kiš Žuvela, Sanja
hrvatski
Glazbeni impresionizam: komparativna analiza odabranih muzikoloških pristupa
Ovaj se rad usredotočuje na pitanje terminološkog definiranja i prostorno-vremenskog ograničavanja umjetničkoga pravca poznatoga pod nazivom impresionizam (fr. impressionnisme, eng. Impressionism) u svim umjetnostima u kojima se on općenito javlja, uz naročitu pozornost na svu glazbenu djelatnost koju on tradicionalno obuhvaća, metode prijenosa koncepata, načela i elemenata s drugih područja na glazbu i analogije koje su to omogućile, kao i kritiku i problematiku koje su se javile od prvih pisanih tekstova koji obrađuju spomenuto razdoblje. Rad je primarno koncipiran kao komparativna analiza djela različitih autora koji razmatraju impresionizam kao zaseban fenomen u povijesti glazbe, s posebnim obzirom na doprinos četiriju autora: Andreisa, Palmera, Fleuryja i Pasler. Razmotrit će se zajednički elementi u njihovim pristupima, sistematizirati njihovi metodološki principi te utvrditi eventualne točke nedorečenosti i/ili nedosljednosti.
impresionizam ; umjetnički pravac ; stil ; povijest glazbe ; terminologija
nije evidentirano
engleski
Music Impressionism: A Comparative Analysis of Selected Musicological Approaches
nije evidentirano
Impressionism ; art movement ; style ; history of music ; terminology
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
16.12.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Zagreb