Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija i poznavanje Montessori pedagogije među učiteljima primarnog obrazovanja (CROSBI ID 729511)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rajić, Višnja ; Letina, Alena ; Canjek-Androić Sanja Percepcija i poznavanje Montessori pedagogije među učiteljima primarnog obrazovanja // Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene i umjetničke konferencije Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO 2, In memoriam prof.emer.dr.sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022

Podaci o odgovornosti

Rajić, Višnja ; Letina, Alena ; Canjek-Androić Sanja

hrvatski

Percepcija i poznavanje Montessori pedagogije među učiteljima primarnog obrazovanja

U radu su predstavljeni rezultati istraživanja čiji je cilj bio utvrditi kakvo je znanje učitelja primarnog obrazovanja o različitim aspektima i načelima pedagogije Marije Montessori, ispitati njihovu percepciju o prednostima i učinkovitosti njezinog pristupa te utvrditi postoji li korelacija među navedenim varijablama. Istraživanje je provedeno anketiranjem učitelja s područja Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja pokazuju kako učitelji imaju pozitivnu percepciju i stavove o Montessori pristupu u obrazovanju, no imaju niži stupanj znanja o njegovim specifičnostima. Također, utvrđena je pozitivna korelacija između stupnja znanja učitelja i njihove percepcije i stavova o Montessori metodi. Navedeni rezultati ukazuju na potrebu edukacije učitelja o različitim aspekatima Montessori pedagogije. To posebno vrijedi za one njezine aspekte koji su jedinstveni u odnosu na druge obrazovne pristupe. Pozitivna percepcija i visoki stupanj poznavanja Montessori pristupa važni su čimbenici za uspješnu implementaciju njegovih elemenata u redovnu nastavu, pa ovakvo istraživanje donosi preliminarne rezultate za buduća akcijska istraživanja koja će se baviti tom problematikom. Također, rezultati ovoga istraživanja ukazuju na potrebu uključivanja učitelja u različite oblike cjeloživotnog obrazovanja i profesionalnog razvoja koji će obogatiti njihove spoznaje o Montessori pristupu i mogućnostima njegove primjene kojom se može znatno unaprijediti procese učenja, poučavanja i razvoja učeničkih kompetencija.

implementacija Montessori pristupa ; načela Montessori pedagogije ; odgojno-obrazovna praksa ; percepcija učitelja

nije evidentirano

engleski

Perception of and knowledge about Montessori pedagogy among primary school teachers

nije evidentirano

educational practice ; implementation of Montessori pedagogy ; principles of Montessori pedagogy ; teacher perception

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Velički, Damir ; Dumančić, Mario

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti

978-953-380-002-8

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević"

predavanje

20.05.2022-21.05.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice