Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

EKONOMSKI I USLUŽNI TRENDOVI KAMPIRANJA U HRVATSKOJ (CROSBI ID 455575)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Stipinović, Duje EKONOMSKI I USLUŽNI TRENDOVI KAMPIRANJA U HRVATSKOJ / Altaras Penda, Ivor (mentor); Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2022

Podaci o odgovornosti

Stipinović, Duje

Altaras Penda, Ivor

hrvatski

EKONOMSKI I USLUŽNI TRENDOVI KAMPIRANJA U HRVATSKOJ

Kampiranje danas obilježavaju brojni trendovi i promjene. Prva velika promjena je ona koja se odnosi na tehnološki razvoj opreme za kampiranje, koja je sve kvalitetnija i pruža veći stupanj komfora ; druga velika promjena je ona koja se odnosi na sve jače pozicioniranje kampiranja kao važne grane turizma. Sa godinama potražnja za uslugom kampiranja u hrvatskim kampovima raste uslijed čaga raste broj kampova i smještajnih jedinica u hrvatskim kampovima. Kampiranje kao turistička ponuda u Hrvatskoj je pretežito sezonskog karaktera i uvelike ovisi o inozemnim turistima/kampistima. Treća velika promjena je širenje usluga i sadržaja koje nude kampovi u Hrvatskoj. Hrvatski kampovi se sve više okreću prema glamping usluzi te nude kvalitetnu uslugu i sadržaje namijenjenima za imućne goste. Kada govorimo o uslugama i sadržajima, u hrvatskim kampovima izražen je trend širenja sadržaja u kampovima i trend razvoja samoodrživih usluga u kampovima. Trend širenja sadržaja u kampovima usmjeren je prema razvoju zaokružene turističke ponude na razini kampa dok je trend razvoja samoodrživih usluga u kampovima usmjeren prema razvoju inovativnih usluga kojima se značajno unaprjeđuje samostalnost i neovisnost kampa. Camping organizacije značajno utječu na razvoj kvalitete u hrvatskim kampova kroz svoje publikacije kojima upoznaju javnost o inovacijama u svijetu kampiranja te dodjeljivanjem priznanja i nagrada kampovima koji su dosegli potrebnu razinu kvalitete pružanja usluge u kampovima.

kampiranje, trendovi, oprema za kampiranje, usluge i sadržaji u kampovima, camping organizacije

nije evidentirano

engleski

ECONOMIC AND SERVICE TRENDS OF CAMPING IN CROATIA

nije evidentirano

camping, trends, camping equipment, services in camps, camping organizations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

20.12.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Libertas međunarodno sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija