UTJECAJ DRUŠTVENIH TRENDOVA NA PRODAJU POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA (CROSBI ID 729468)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rončević, Ante ; Sever, Viktorija
hrvatski
UTJECAJ DRUŠTVENIH TRENDOVA NA PRODAJU POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA
Razvoj tehnologija za sobom povlači i promjene u poslovanju te dolazi do promjena na tržištu koje reguliraju potrošači sami. Stoga je predmet ovog rada istražiti promjene u ponašanjima potrošača pod utjecajem razvoja raznih digitalnih kanala prodaje. Pri čemu je cilj rada bilo ustanoviti da li tehnološki razvoj ima utjecaj na prodaju poljoprivrednih proizvoda te imaju li društveni trendovi također utjecaj na prodaju poljoprivrednih proizvoda. Brzim napretkom tehnologije upitno je jesu li potrošači spremni na prihvaćanje novih oblika prodaje te jesu li i prodavači spremni prilagoditi se promjenama koje potrošači zahtijevaju. Ujedno sve većim iseljavanjem stanovništva postavlja se pitanje je li moguće razvojem e-trgovine u ruralni područjima zaustaviti masovno iseljavanje stanovnika te potaknuti mlade da ostanu u ruralnim područjima. S druge strane povećanjem prodaje poljoprivrednih proizvoda u raznim trgovina te putem e-trgovine nameće se pitanje hoće li tržnice opstati pod pritiskom trgovačkih lanaca. Za potrebe ovoga rada provedena je online anketa na uzorku od 100 ispitanika.
društvene mreže ; e-trgovina ; ponašanje potrošača
nije evidentirano
engleski
THE INFLUENCE OF SOCIAL TRENDS ON THE SALE OF AGRICULTURAL PRODUCTS
nije evidentirano
social networks ; e-commerce ; consumer behavior
nije evidentirano
Podaci o prilogu
31-40.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022), Book of Papers
Gregurec, Iva
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)
predavanje
21.10.2022-21.10.2022
Varaždin, Hrvatska