Pristupi mentorstvu u okviru procesa uvođenja učitelja u profesiju (CROSBI ID 317876)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rovan, Daria
hrvatski
Pristupi mentorstvu u okviru procesa uvođenja učitelja u profesiju
Razdoblje uvođenja u profesiju ima ključnu ulogu za oblikovanje profesionalnog identiteta učitelja te je važno da učitelj početnik tijekom tog razdoblja ima kvalitetnu mentorsku podršku. Cilj ovog preglednog rada je dati pregled pristupa mentorstvu u okviru procesa uvođenja učitelja početnika u profesiju te na temelju toga dati preporuke za razvoj kvalitetnog mentorstva. Postoje različiti pristupi mentorstvu učitelja početnika koji se mogu podijeliti u odnosu paradigme učenja koje se nalaze u njihovoj podlozi. Istraživanja upućuju na prednost konstruktivističkog pristupa mentorstvu pri čemu se posebno ističe pristup edukativnog mentorstva. Kako bi se osiguralo da svaki učitelj početnik dobije kvalitetnu mentorsku podršku, potrebno je utvrditi uvjete za odabir mentora te im omogućiti edukaciju za mentorski rad.
iskustveno učenje ; konstruktivizam ; mentorstvo ; profesionalni razvoj učitelja ; uvođenje u profesiju
nije evidentirano
engleski
Approaches to mentoring during the teacher induction process
nije evidentirano
constructivist learning, experiential learning, mentoring, teacher induction, teacher professional development
nije evidentirano