Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pristupi mentorstvu u okviru procesa uvođenja učitelja u profesiju (CROSBI ID 317876)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Rovan, Daria Pristupi mentorstvu u okviru procesa uvođenja učitelja u profesiju // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 3-4; 289-304

Podaci o odgovornosti

Rovan, Daria

hrvatski

Pristupi mentorstvu u okviru procesa uvođenja učitelja u profesiju

Razdoblje uvođenja u profesiju ima ključnu ulogu za oblikovanje profesionalnog identiteta učitelja te je važno da učitelj početnik tijekom tog razdoblja ima kvalitetnu mentorsku podršku. Cilj ovog preglednog rada je dati pregled pristupa mentorstvu u okviru procesa uvođenja učitelja početnika u profesiju te na temelju toga dati preporuke za razvoj kvalitetnog mentorstva. Postoje različiti pristupi mentorstvu učitelja početnika koji se mogu podijeliti u odnosu paradigme učenja koje se nalaze u njihovoj podlozi. Istraživanja upućuju na prednost konstruktivističkog pristupa mentorstvu pri čemu se posebno ističe pristup edukativnog mentorstva. Kako bi se osiguralo da svaki učitelj početnik dobije kvalitetnu mentorsku podršku, potrebno je utvrditi uvjete za odabir mentora te im omogućiti edukaciju za mentorski rad.

iskustveno učenje ; konstruktivizam ; mentorstvo ; profesionalni razvoj učitelja ; uvođenje u profesiju

nije evidentirano

engleski

Approaches to mentoring during the teacher induction process

nije evidentirano

constructivist learning, experiential learning, mentoring, teacher induction, teacher professional development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

163 (3-4)

2022.

289-304

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija

Poveznice