Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 123823

(Re)afirmacija učiteljske obrazovne kompetencije


Cindrić, Mijo
(Re)afirmacija učiteljske obrazovne kompetencije // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva:zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 84-92 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


Naslov
(Re)afirmacija učiteljske obrazovne kompetencije
((Re)affirmation of the teacher education competence)

Autori
Cindrić, Mijo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva:zbornik radova Sabora pedagoga Hrvatske / Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003, 84-92

Skup
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 8-10. 5. 2003

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Obrazovna kompetencija; stručna kompetencija; sukcesivni model; obrazovni standardi; refleksivni praktičar; pedagoško-psihološka izobrazba
(Educational competence; professional competence; reflexive practitioner; teacher education system; pedagogical-psychological education)

Sažetak
Zahvaljujući brzom razvoju znanosti i tehnologije porasla je društvena uloga obrazovanja. I učiteljeva uloga time postaje zahtjevnija. Tu složenu profesionalnu ulogu može uspješno ostvarivati učitelj koji je stekao visoku razinu stručne i obrazovne (pedagoške)kompetentnosti. Zato kurikulum i model sustava učiteljskog obrazovanja treba razvijati, učiniti ga spojivim s kvalitetnijim europskim sustavom i uskladiti ga s preporukama Bolonjske deklaracije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0131002

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Mijo Cindrić, (167983)