(Re)afirmacija učiteljske obrazovne kompetencije (CROSBI ID 491723)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Cindrić, Mijo
hrvatski
(Re)afirmacija učiteljske obrazovne kompetencije
Zahvaljujući brzom razvoju znanosti i tehnologije porasla je društvena uloga obrazovanja. I učiteljeva uloga time postaje zahtjevnija. Tu složenu profesionalnu ulogu može uspješno ostvarivati učitelj koji je stekao visoku razinu stručne i obrazovne (pedagoške)kompetentnosti. Zato kurikulum i model sustava učiteljskog obrazovanja treba razvijati, učiniti ga spojivim s kvalitetnijim europskim sustavom i uskladiti ga s preporukama Bolonjske deklaracije.
obrazovna kompetencija; stručna kompetencija; sukcesivni model; obrazovni standardi; refleksivni praktičar; pedagoško-psihološka izobrazba
nije evidentirano
engleski
(Re)affirmation of the teacher education competence
nije evidentirano
educational competence; professional competence; reflexive practitioner; teacher education system; pedagogical-psychological education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
84-92-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vrgoč, Hrvoje
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
Podaci o skupu
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
pozvano predavanje
08.05.2003-10.05.2003
Pula, Hrvatska