Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str. (CROSBI ID 317833)

Prilog u časopisu | stručni rad

Belaj, Melanija Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str. // Etnološka tribina : godišnjak Hrvatskog etnološkog društva, 52 (2022), 45; 268-270

Podaci o odgovornosti

Belaj, Melanija

hrvatski

Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str.

Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str.

prikaz knjige

nije evidentirano

engleski

Review od the book by Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str. Etnološka tribina 45/52

nije evidentirano

review of the book

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52 (45)

2022.

268-270

objavljeno

0351-1944

1848-9540

Povezanost rada

Etnologija i antropologija

Indeksiranost