Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije odgojiteljica u poučavanju folklornih plesnih sadržaja (CROSBI ID 729208)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Alić, Jelena ; Jenko Miholić, Srna ; Valjan Vukić Violeta Kompetencije odgojiteljica u poučavanju folklornih plesnih sadržaja // Zbornik radova "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević Contemporary Themes in Education – CTE 2 In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević" / Velički, D ; Dumančić, M. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. xx-xx

Podaci o odgovornosti

Alić, Jelena ; Jenko Miholić, Srna ; Valjan Vukić Violeta

hrvatski

Kompetencije odgojiteljica u poučavanju folklornih plesnih sadržaja

Primarni cilj istraživanja je bio utvrditi razinu stečenih kompetencija odgojiteljica u poučavanju folklornih plesnih sadržaja, dok sekundarni ustanoviti da li postoje razlike u navedenim kompetencijama odgojiteljica s obzirom na to da li su se osobno bavile ili ne folklornim plesnim aktivnostima. Istraživanje je provedeno na uzorku 164 odgojiteljica. Ukupni uzorak je podijeljen na dva subuzorka ; odgojiteljice koje su se bavile folklorom (NF = 92) i one koje se nisu bavile folklorom (NNF =72). Za potrebe istraživanja izrađena je Skala samoprocjene kompetencija potrebnih za realizaciju folklornih plesnih sadržaja kojom su se procjenjivale četiri grupe kompetencija ; kompetencije potrebne za: 1) realizaciju i 2) planiranje, 3) kompetencije koje su usmjerene na povećanje motivacije djece za provedbu folklornih plesnih sadržaja, te 4) osobne i socijalne kompetencije. Za utvrđivanje razlika u kompetencijama odgojiteljica s obzirom na to da li su se osobno bavile ili ne folklornim plesnim aktivnostima korišten je Mann-Whitney U test programskog paketa Statistica for windows 13.0. Rezultati ukazuju kako odgojiteljice najvišima procjenjuju svoje osobne i socijalne kompetencije (ASF = 4, 50 i ASNF = 4, 42), a najnižima kompetencije potrebne za planiranje folklornih plesnih sadržaja (ASF = 3, 86 i ASNF = 3, 64). Odgojiteljice koje su bile aktivne u folklornim udrugama smatraju se kompetentnijima, u odnosu na svoje kolegice koje nisu bile aktivne, u: definiranju najprikladnijih i odgovarajućih metoda rada kojima se ostvaruju postavljeni ciljevi i zadaće koje se folklornim sadržajima žele ostvariti i u korištenju prikladnih sportskih rekvizita. Nadalje, smatraju se kompetentnije kod prepoznavanja djece koja se svojim radom i zalaganjem ističu te ih znaju adekvatno i pohvaliti. Uz navedeno, smatraju se i kompetentnije u korištenju prikladnih metoda rada kako bi utjecale na ponašanje djece.

cjeloživotno učenje ; kulturna baština ; ples ; vještine ; vrtić

nije evidentirano

engleski

Competences of Educators in Teaching Folk Dance Content

nije evidentirano

cultural heritage ; dance ; kindergarten ; lifelong learning ; skills

nije evidentirano

Podaci o prilogu

xx-xx.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević Contemporary Themes in Education – CTE 2 In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević"

Velički, D ; Dumančić, M.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti

978-953-380-002-8

Podaci o skupu

2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija "Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević"

predavanje

20.05.2022-21.05.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta

Poveznice