Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socio – kulturni utjecaji turoperatora na turističke destinacije (CROSBI ID 455389)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Preklushaj, Kristijan Socio – kulturni utjecaji turoperatora na turističke destinacije / Altaras Penda, Ivor (mentor); Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2022

Podaci o odgovornosti

Preklushaj, Kristijan

Altaras Penda, Ivor

hrvatski

Socio – kulturni utjecaji turoperatora na turističke destinacije

Sudionici turističkog sektora u svome djelovanju ulažu napore da bi unaprijedili turističku ponudu i potražnju, čineći ju raznovrsnijom i modernijom, odnosno objedinjavajući spektar ponude turističkih usluga. S obzirom na širok spektar ponude destinacija, svaka destinacija mora uhvatiti tempo razvoja i ponuditi konkurentne proizvode po kojima će se istaknuti među drugim destinacijama. Turistička destinacija tako predstavlja ukupan rekreativan i odmorišni sadržaj koji je smješten na jednoj lokaciji i koji se nudi turistu brojnost turističkih proizvoda na jednom mjestu te je kao takva bitan element turističke ponude. Da bi se destinacija razvila u konkurentno turističko središte potrebno je usavršiti i obogatiti paletu njezinih proizvoda te ju učiniti konkurentnom na turističkom tržištu. Socio – ekonomski utjecaji turoperatora na razvoj turističkih destinacija se očituju kroz unapređenje ekonomskog razvoja destinacija te razvoj multikulturalnih razlika dolaskom turista. Lokalno društvo i ekonomija dovođenjem turista u određene destinacije ostvaruju ekonomski razvoj, rast turističkih pokazatelja i turističke potrošnje. Turoperatori danas zakupljuju velike turističke kapacitete i primjenjuju visoku tehnologiju poslovanja s ciljem zadovoljenja svojih potreba turista. Opni stvaraju jedinstven turistički proizvod, iako Hrvatska nazaduje u turoperatorskom poslovanju u odnosu na Europu i svijet. Uzimajući u obzir povijesni razvoj turoperatorstva u Hrvatskoj, naša zemlja mora uvelike poraditi na njihovu napretku ako želi postati konkurentna na svjetskom turističkom tržištu kao zemlja koja ima jedne od najrazvijenijih turoperatora.

turoperatori, Hrvatska, turistička destinacija, socio – ekonomski učinci

nije evidentirano

engleski

Socio-cultural influences of tour operators on tourist destinations

nije evidentirano

tour operators, Croatia, tourist destination, socio-economic effects

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

15.12.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Libertas međunarodno sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija