Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize (CROSBI ID 728939)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Filipović, Sergej ; Filipović, Marija
hrvatski
Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize
Zdravstvena i društvena kriza prouzrokovanja pandemijom COVID-19 postavila je velike izazove pred obrazovni sustav. Jedan od izazova s kojim su se susreli nastavnici školske prakse na fakultetima, studenti i mentori studenata u školama jest i organizacija školske prakse studenata u školama, u ovome slučaju iz nastavnog predmeta Povijesti. S obzirom na nemogućnost održavanja učioničke nastave, nastavu, a tako i školsku praksu iz povijesti moralo se održavati u e-okruženju. Kako je to bio novi pristup te dotad nisu bili razvijani takvi oblici izvođenja školske prakse, susrelo se s različitim problemima. Uz opis problema s kojima se susrelo, analiziraju se i stavovi studenata i njihovih mentora o takvom održavanju nastavne prakse iz povijesti te se iznose zaključci o pozitivnim i negativnim aspektima održavanja iste. Također se daju preporuke kako praksu organizirati u potencijalnim sličnim budućim situacijama.
e-okruženje, školska praksa, povijest, COVID-19
nije evidentirano
engleski
Challenges of organizing history school practice during COVID-19 crisis
nije evidentirano
e-environment, school practice, history, COVID-19
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: »Izazovi obrazovanja«
predavanje
01.01.2022-01.01.2022
Osijek, Hrvatska