Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize (CROSBI ID 728939)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Filipović, Sergej ; Filipović, Marija Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize. 2022

Podaci o odgovornosti

Filipović, Sergej ; Filipović, Marija

hrvatski

Izazovi organiziranje školske prakse iz povijesti za vrijeme COVID-19 krize

Zdravstvena i društvena kriza prouzrokovanja pandemijom COVID-19 postavila je velike izazove pred obrazovni sustav. Jedan od izazova s kojim su se susreli nastavnici školske prakse na fakultetima, studenti i mentori studenata u školama jest i organizacija školske prakse studenata u školama, u ovome slučaju iz nastavnog predmeta Povijesti. S obzirom na nemogućnost održavanja učioničke nastave, nastavu, a tako i školsku praksu iz povijesti moralo se održavati u e-okruženju. Kako je to bio novi pristup te dotad nisu bili razvijani takvi oblici izvođenja školske prakse, susrelo se s različitim problemima. Uz opis problema s kojima se susrelo, analiziraju se i stavovi studenata i njihovih mentora o takvom održavanju nastavne prakse iz povijesti te se iznose zaključci o pozitivnim i negativnim aspektima održavanja iste. Također se daju preporuke kako praksu organizirati u potencijalnim sličnim budućim situacijama.

e-okruženje, školska praksa, povijest, COVID-19

nije evidentirano

engleski

Challenges of organizing history school practice during COVID-19 crisis

nije evidentirano

e-environment, school practice, history, COVID-19

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

2. Kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: »Izazovi obrazovanja«

predavanje

01.01.2022-01.01.2022

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti, Povijest