Studentska vizija budućnosti školskoga predmeta Povijest (CROSBI ID 317390)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hajdarović, Miljenko
hrvatski
Studentska vizija budućnosti školskoga predmeta Povijest
Povijest se kao školski predmet već duže vrijeme bori s temeljnim pitanjem -koja je njegova uloga u obrazovanju i kakva je njegova budućnost. Povjesničari su uglavnom fokusirani na proučavanje prošlosti bez redovnih analiza stanja predmeta u školama. Rasprave o Povijesti u školama prepuštene su javnosti i često političarima. Od uspostave samostalnosti u Hrvatskoj su provedene tri reforme obaveznog (osnovnog) obrazovanja koje kao rezultat nisu donijele promjenu paradigme poučavanja već su samo redom dodavale nove sadržaje u malu nastavnu satnicu. Promjena paradigme zapravo se dogodila u izvorima informacija - digitalni multimedijski svijet polako preuzima centralnu ulogu izvora informacija iz ruku učitelja, udžbenika i drugih obrazovnih materijala. U ovome istraživanju provedenom na studentima hrvatske i mađarske visokoškolske ustanove analiziramo stavove kojima se oblikuje scenarij poučavanja povijesti 2031. godine. Rezultati su bili inicijalna točka za futurološku metodu vizioniranja.
vijesti, futurologija, povijest, stavovi studenata, vizioniranje
nije evidentirano
engleski
Student vision of the future of the school subject History
nije evidentirano
news, futurology, history, students' attitudes, visioning
nije evidentirano