Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informalno učenje od najboljih (CROSBI ID 728654)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Golub, Siniša ; Mesarić, Mihaela Informalno učenje od najboljih // Priroda kao zadaća – praktična iskustva u upravljanju zaštićenim prirodnim područjima - zbornik radova / Nature as a task - practical experiences in the management of protected natural areas - book of abstracts. 2022. str. 18-19

Podaci o odgovornosti

Golub, Siniša ; Mesarić, Mihaela

hrvatski

Informalno učenje od najboljih

Informalno učenje (eng. informal learning) je učenje koje rezultira iz dnevnih aktivnosti vezanih uz posao, obitelj ili slobodno vrijeme. Nije organizirano ili strukturirano u smislu ciljeva, vremena ili podrške učenju. Informalno učenje je u većini slučajeva nenamjerno iz perspektive onog koji uči. Posao pojedinca u zaštiti prirode nije puki posao i ne svodi se na propisanih osam sati radnog vremena. Pravi zaštitar prirode stalno je u pogonu i stalno uočava, povezuje i uči kako bi primjere dobre prakse primijenio u parku koji mu je povjeren na upravljanje. Veliki dio tog učenja događa se upravo informalno prilikom slučajnih susreta učenika i učitelja u najvećim učionicama na svijetu – u nacionalnim parkovima. Autori ovog izlaganja prošli su više od polovice ukupnog broja američkih nacionalnih parkova (trenutno su proglašena 63) te u izlaganju iznose dva primjera tj. slučaja informalnog učenja kroz koji su prošli prilikom posjeta zaštićenim područjima u sastavu američkog National Park Service. Sa svojom institucionalnom tradicijom koja počinje 1916. godine, NPS je jedan od najboljih sustava zaštite prirode na svijetu, a u njemu rade neki od ponajboljih i globalno poznatih pojedinaca. Ujedno, veći broj američkih nacionalnih parkova prepoznat je kroz neki od UNESCO-vih programa, bilo kao svjetska baština ili kao rezervat biosfere. Iako su posjeti nacionalnim parkovima od strane autora bili namjerni i planirani, susreti s „učiteljima“ su bili sasvim spontani, neplanirani i slučajni. Ti su susreti rezultirali novim znanjima te potvrdom (potkrepom) postojećih znanja autora o određenim sasvim specifičnim temama kad je u pitanju upravljanje zaštićenim područjima prirode.

informalno učenje, nacionalni park, NPS, SAD

nije evidentirano

engleski

Informal learning from the greatest

nije evidentirano

informal learning, national park, NPS, USA

nije evidentirano

Podaci o prilogu

18-19.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Priroda kao zadaća – praktična iskustva u upravljanju zaštićenim prirodnim područjima - zbornik radova / Nature as a task - practical experiences in the management of protected natural areas - book of abstracts

Podaci o skupu

Priroda kao zadaća – praktična iskustva u upravljanju zaštićenim prirodnim područjima

predavanje

01.01.2022-01.01.2022

Čakovec, Hrvatska

Povezanost rada

Geografija