Ponašanje online potrošača prije i nakon anti COVID- 19 mjera (CROSBI ID 455200)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Merkaš, Miona
Plećaš, Mihael ; Kereta, Josip
hrvatski
Ponašanje online potrošača prije i nakon anti COVID- 19 mjera
Predmet ovog rada su stavovi hrvatskih online potrošača prije i nakon anti Covid-19 mjera zbog značajnog porasta online trgovine uslijed pandemije i važnosti koju online trgovina ima na globalnoj razini. Temeljna svrha istraživanja je identificirati i analizirati kako su se čimbenici koji utječu na potrošače da kupuju online promijenili tijekom pandemije COVID-19. Čimbenici, odnosno elementi predmeta istraživanja su sljedeće zavisne varijable: interes za podršku lokalnim tvrtkama ; interes za mogućnost naručivanja jedinstvenih proizvoda ; interes za bržu isporuku ; interes za niže troškove dostave ; interes za povećanje povjerenja ; interes za veću raznolikost proizvoda. Temeljni cilj rada je opisati stavove hrvatskih online potrošača prije i nakon anti Covid-19 mjera. Ciljevi su također: Otkriti postoji li razlika u ponašanju hrvatskih online potrošača prije i nakon anti Covid-19 mjera i Otkriti postoji li razlika u ponašanju hrvatskih i španjolskih online potrošača prije i nakon anti Covid-19 mjera. Primarni izbori podataka istraživanja prikupljaju se provođenjem online ankete koja ispituje stavove hrvatskih online potrošača prema kupnji putem interneta prije i nakon anti Covid-19 mjera. Rezultati istraživanja pokazali su postoji li razlika u ponašanju hrvatskih online potrošača prije i nakon anti Covid-19 mjera. Nadalje, rezultati istraživanja pokazali su postoje li razlike u hrvatskih i španjolskih online potrošača prije i nakon anti Covid-19 mjera. Istraživanje osigurava argumentirane podatke o ponašanju hrvatskih online potrošača što hrvatskim tvrtkama predstavlja smjernice za određivanje marketinških strategija online prodaje za vrijeme, ali i nakon anti Covid- 19 mjera.
ponašanje online potrošača ; Covid-19, anti Covid-19 mjere, trendovi ponašanja potrošača
nije evidentirano
engleski
Online consumer behavior before and after anti COVID-19 measures
nije evidentirano
online consumer behavior ; Covid-19, anti-Covid-19 measures, trends in consumer behavior
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
03.03.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb