Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mjesto i uloga slikovnice u odgoju i obrazovanju danas i sutra (CROSBI ID 22585)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije | međunarodna recenzija

Mjesto i uloga slikovnice u odgoju i obrazovanju danas i sutra / Verdonik, Maja (ur.) Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022

Podaci o odgovornosti

Verdonik, Maja

hrvatski

Mjesto i uloga slikovnice u odgoju i obrazovanju danas i sutra

Okrugli stol s naslovom Mjesto i uloga slikovnice u odgoju i obrazovanju danas i sutra organiziran je kao aktivnost znanstvenoistraživačkoga UNIRI- plus projekta Slikovnica u dječjem vrtiću i osnovnoj školi koji se provodi na Učiteljskome fakultetu Sveučilišta u Rijeci. Cilj Okrugloga stola bio je okupiti zainteresirane stručnjake različitih profila te razmijeniti ideje u svrhu unaprjeđenja znanstvene kao i odgojne i nastavne prakse koja uključuje slikovnicu. Znanstvenici i stručnjaci praktičari iz Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine izlagali su o rezultatima svojih istraživanja u području teorije slikovnice, te o svojim iskustvima iz znanstvene, odgojno- obrazovne i prevoditeljske prakse. Zbornik stoga sadrži znanstvene i stručne radove objavljene na hrvatskome i engleskome jeziku, zaključno s lirskim promišljanjem slikovnice i njezine uloge u životu djece (i odraslih) iz perspektive knjižničarke.

slikovnica ; osnovna škola ; rani i predškolski odgoj i obrazovanje ; interdisciplinarnost ;

Uz radove na hrvatskom jeziku, Zbornik sadrži uvodna poglavlja i jedan rad na engleskom jeziku.

engleski

The Place and the Role of Picture Books in Education: Today and Tomorrow

nije evidentirano

picture book ; elementary School ; early and preschool education ; interdisciplinarity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2022.

978-953-7917-62-3

134

objavljeno

Povezanost rada

Filologija